تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش قابل‌توجه سایز نمایشگر گلکسی نوت ۱۰ نسبت به نسل قبل

سامسونگ در چند سال اخیر استراتژی معرفی سه پرچمدار در سال را معرفی کرده اما در ۲۰۱۹ نه تنها این تعداد به پنج موبایل می رسد، بلکه سایز نمایشگر آنها نیز بزرگتر خواهد شد.

بر اساس اطلاعاتی که Ice Universe در توییتر منتشر کرده گلکسی نوت ۱۰ با نمایشگر غول پیکر ۶.۷۵ اینچی از راه می رسد که از نسل قبلی حدود نیم اینچ بزرگتر خواهد بود. خوشبختانه این افزایش سایز به لطف کاهش حاشیه ها میسر شده و ابعاد دستگاه تغییر چندانی نخواهد کرد.

در سری گلکسی اس نیز مدل سازگار با شبکه های 5G به صفحه نمایشی ۶.۶۶ اینچی مجهز می شود و این در حالی است که قطر نمایشگر گلکسی اس ۹ پلاس از ۶.۲ اینچ فراتر نمی رفت. گلکسی نوت ۱۰

در کنار مدل مذکور سامسونگ خود را برای عرضه سه پرچمدار نیز آماده کرده که شامل گلکسی اس ۱۰ (که احتمالا اس ۱۰ اج نام خواهد داشت) با نمایشگر ۶.۱۱ اینچی و اس ۱۰ پلاس با نمایشگر ۶.۴۴ اینچی است. آخرین عضو این خانواده نیز اس ۱۰ لایت نام دارد که با میزبانی از پنلی ۵.۷۵ اینچی طرفداران خاص خود را خواهد داشت. ابعاد این دستگاه نیز به واسطه کاهش حاشیه ها از گلکسی اس ۹ کوچکتر خواهد بود.

در میان این خانواده احتمالا تنها اس ۱۰ لایت از پنل تخت بهره خواهد برد و دستگاه های دیگر به نمایشگرهای خمیده اینفینیتی O مجهز خواهند شد. ظاهرا سامسونگ برای نخستین بار این موبایل ها را همراه با محافظ نمایشگر از پیش نصب شده ارائه خواهد کرد.

از دیگر قابلیت های احتمالی این موبایل ها باید به دوربین های قدرتمندتر، پشتیبانی از شارژ معکوس و فناوری جدید شارژ سریع سامسونگ اشاره کرد. بر اساس گمانه‌زنی های فعلی کمپانی کره‌ای اول فروردین از پرچمدارهای گلکسی اس ۱۰ رونمایی کرده و ۱۷ روز بعد نیز آنها را روانه بازار  می کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش قابل‌توجه سایز نمایشگر گلکسی نوت ۱۰ نسبت به نسل قبل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..