تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معرفی نسل آینده پورشه ۹۱۱ جدید

در تصاویر منتشر شده از خودروی جدید پورشه مشخص شده است که این کمپانی قصد دارد نسل جدیدی از پورشه ۹۱۱ را روانه بازار کند. در ادامه نیک صالحی می خواهد جزئیات بیشتری درباره این خودرو در اختیار کاربرانش قرار دهد. با ما همراه باشید

نسل جدید پورشه ۹۱۱

اخیرا تصاویری از نسل جدید پورشه ۹۱۱ که با کد ۹۹۲ شناخته می شود، منتشر گردیده است. این خودرو در تیپ هایی همچون کررا S و ۴S عرضه خواهد شد که قرار است به الگویی برای ساخت محصولات کروک و کوپه پورشه تبدیل شوند. همانطور که انتظار می رفت، تنها تغییر دو تیپ کروک و کوپه در قسمت سقف آن است. با این وجود، نویسندگان رسانه کار مگزین اعتقاد دارند پورشه باید قبل از عرضه نهایی خودرو به بازار، قسمت اتصال سقف متحرک با بدنه را اصلاح کند. مطابق برنامه ریزی پورشه، این خودرو در ماه آوریل وارد بازار خواهد شد.

پورشه 911معرفی پورشه ۹۱۱

پورشه برای این خودرو، یک موتور تخت شش سیلندر و مجهز به توربوشارژر در نظر گرفته که ۴۴۴ اسب بخار قدرت تولید می کند. این میزان توان، ۳۰ اسب بخار بیشتر از نسل قبلی است که با کد ۹۹۱ عرضه می شد. تیپ S شتاب صفر تا صدی برابر با ۳٫۷ ثانیه دارد و تک دیفرانسیل است.

تیپ بالاتر یعنی ۴S، به واسطه بهره بردن از سیستم تمام چرخ محرک، یک دهم ثانیه سریع تر است. در حال حاضر تنها پورشه یک جعبه دنده هشت سرعته دو کلاچه اتوماتیک PDK را برای نسل ۹۹۲ در نظر گرفته، هر چند طرفداران نباید نگران باشند، چرا که پورشه ۹۱۱ جدید با گیربکس دنده ای نیز عرضه خواهد شد. این گیربکس به واسطه عملکرد اصلاح شده خود، مصرف سوخت کمتری را برای موتور فراهم می آورد و در زمینه تولید کمتر گازهای گلخانه ای و آلاینده نیز موثر است.

پورشه 911مشخصات پورشه ۹۱۱مشخصات پورشه ۹۱۱

در مورد طراحی داخلی، می توان گفت که پورشه از تمامی تجربیاتی که در این سالها برای طراحی داشبورد و کابین خودروهایش جمع آوری کرده، در طراحی کابین پورشه ۹۹۲ استفاده کرده است. سیستم سرگرمی در نظر گرفته شده برای این خودرو نیز با دیگر محصولات نظیر پانامرا و کیمن مشترک است.

پورشه 911نسل جدید پورشه ۹۱۱

مطابق اصول طراحی مینیمال، کابین تا حد امکان ساده و کاربردی طراحی شده و حتی در نشانگر های پشت آمپر نیز، همچنان در قسمت هایی به صورت آنالوگ هستند. این خودرو هم اکنون در پیست های معروف آلمان، تست های نهایی را سپری میکند تا با پالایش نقاط ضعف، آماده عرضه به بازار جهانی شود

بد نیست بدانید پورشه ۹۱۱ GT2 RS MR رکورد سریعترین خودرو پیست نوربرگ رینگ را شکست

پورشه بار دیگر و به وسیله ۹۱۱ GT2 RS MR توانست رکورد سریعترین خودرو خیابانی
در پیست نوربرگ رینگ را بهبود ببخشد.

در تاریخ ۵ اکتبر ۲۰۱۶ بود که لامبورگینی رکورد ۶ دقیقه و ۵۲٫۰۱ ثانیه را در پیست نوربرگ
رینگ ثبت کرد اما پورشه در ۲۰ سپتامبر ۲۰۱۷ این رکورد را بهبود بخشید و توانست مسیر
جهنم سبز را در مدت زمان ۶ دقیقه و ۴۷٫۳ ثانیه و به وسیله ۹۱۱ GT2 RS طی کرد تا رکورد جدیدی خلق شود.

پورشه ۹۱۱ GT2 RS MR

اما این پایان بازی نبود و لامبورگینی بار دیگر با اونتادور SVJ پا به پیست گذاشت و موفق شد
زمان ۶ دقیقه و ۴۴٫۹۷ ثانیه را به ثبت برساند. اما اکنون پورشه برای تکمیل این رقابت
پا به میدان گذاشته و موفق شده بار دیگر گوی سبقت را از حریف ایتالیایی برباید.

۹۱۱ GT2 RS به یک پکیج جدید مجهز شده که آن را قادر می‌سازد تا در مدت زمان ۶ دقیقه و ۴۰٫۳ ثانیه یک دور پیست نوربرگ رینگ را بپیماید و این به این معنی است که ۷ ثانیه در مقایسه با نسخه استاندارد سریعتر شده است. این رکورد توسط لارس کرن ۳۱ ساله به ثبت رسیده که وظیفه ثبت رکورد با مدل استاندارد را هم بر عهده داشته است.

جزئیات مربوط به پکیج MR اعلام نشده اما به گفته پورشه، تنظیمات آن منطبق
بر ویژگی‌های نوربرگ رینگ صورت پذیرفته است.
بد نیست بدانید این رکورد حتی از خودروهایی چون مکلارن P1 GTR بهبودیافته
و P1 LM هم سریعتر است که جهنم سبز را در مدت ۶ دقیقه و ۴۳٫۲ ثانیه می‌پیماید.
به علاوه اینکه خودرو تمام الکتریکی Nio EP9 پیست را در مدت ۶ دقیقه و ۴۵٫۹ ثانیه طی نمود.

البته بدون شک این پایان کار نیست و به زودی این رکورد هم توسط خودروهای دیگر شکسته شد.
از جمله خودروهای مورد انتظار، مرسدس بنز AMG One و آستون مارتین والکری هستند
که باید تا حضور آنها در نوربرگ رینگ صبر کنیم

خودروبانک و ماشین۳




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معرفی نسل آینده پورشه ۹۱۱ جدید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..