تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دراز کشیدن زن جوان وسط اتوبان پس از جر و بحث با شوهرش! عکس

زن چینی پس از جر و بحث با همسرش وسط اتوبان از خودرو پیاده شد و دراز کشید

اقدام عجیب زن جوان در اتوبان پس از درگیری با همسرش

قطعاً خودروی در حال حرکت در جاده یا اتوبان به دلیل حضور فرزندان و احتمال ایجاد حواس‌پرتی برای راننده، نمی‌تواند محل مناسبی برای جر و بحث خانوادگی بین زوجین باشد.

بهتر است این نوع جر و بحث‌ها به مکان و زمان مناسب و به دور از چشم کودکان موکول شود تا زوجین بتوانند به یک نقطه مشترک بر سر موضوع مورد بحث برسند و از واکنش‌های احساساتی احتمالی آن‌ها جلوگیری شود.

این موضوعی است که یک زن چینی رعایت نکرد و با اقدام عجیبش در یکی از اتوبان‌های این کشور پس از جر و بحث با همسرش در خودروی در حال حرکت در اتوبان خبرساز شد.

در این حادثه که در بعد از ظهر روز شنبه و در تونل یکی از اتوبان‌های منطقه "ژیجیانگ" چین رخ داد، این زن جوان پس از جر و بحث با شوهرش ناگهان در داخل تونل از خودروی خود پیاده شد و اقدام به دراز کشیدن در وسط اتوبان کرد.

چند لحظه بعد، این زن که بسیار عصبانی به نظر می‌رسید، دوباره عمل خطرناک خود را تکرار کرد و این بار اقدام به نشستن در وسط اتوبان کرد. این در حالی بود که در فاصله این دو عمل زن جوان، دو خودرو نیز از اتوبان رد می‌شدند. ظاهراً رانندگان عبوری که این زن را در وسط اتوبان دیده بودند اقدام به کاهش سرعت خودروی خود کرده بودند.

هنوز مشخص نیست که علت دعوای این زوج جوان چه بوده، اما همین اقدام خطرناک کافی بود تا پلیس محلی چین با استفاده از این ویدئو که توسط دوربین‌های بزرگراه تهیه شده بود، زن جوان را مورد تنبیه قرار دهد.

این زن به علت ارتکاب این عمل خطرناک ۲۰۰ یوان جریمه شد و ۶ نمره منفی در گواهینامه او ثبت شد.


خوابیدن زن در وسط اتوبان

خوابیدن زن در وسط اتوبان

گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: yjc.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دراز کشیدن زن جوان وسط اتوبان پس از جر و بحث با شوهرش! عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..