تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف البسه قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیون ریال در بردسکن

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، سرهنگ عباس نظافتی فرمانده انتظامی بردسکن گفت: ماموران ایستگاه بازرسی درونه حین کنترل وسائط نقلیه محور طبس به بردسکن به یک دستگاه سمند مشکوک و خودرو را توقیف می‌کنند.


وی تصریح کرد: ماموران در بازرسی دقیق و بازجویی از راننده جوان مقادیر قابل توجه‌ای البسه دخترانه، زنانه و بچگانه با مارک خارجی و فاقد هر گونه مدارک گمرکی را کشف کردند.


فرمانده انتظامی بردسکن با اشاره به اینکه ارزش این محموله ۱۸۰ میلیون ریال توسط کارشناسان برآورد شده است گفت: دراین رابطه یک نفر متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.


نظافتی ادامه داد: این راننده جوان این مقدار البسه قاچاق را از استان های جنوبی کشور بارگیری و قصد داشت از طریق این محور به سبزوار حمل کند. 

انتهای پیام//آ. ح

 قاچاق چی البسه در بردسکن دستگیر شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف البسه قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیون ریال در بردسکن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..