تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سوژه شدن زندگی کشیش روسی که اوقاتش را بسیار لاکچری می گذراند!

یکی از کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام تصاویری را از کشیش پروتستان در روسیه منتشر کرد که گویای زندگی بسیار تجملی و لوکس این کشیش است.

این روزها تصاویری از زندگی کشیش روسی منتشر شده که واکنش کاربران شبکه های اجتماعی را برانگیخت. کشیش لاکچری که خرید لباس از برندهای لوکس و گوناگون مانند گوچی و لوئیز ویتون و سفارش غذا از رستوران های لوکس برایش یک عادت است!

زندگی کشیش برند باز

یکی از کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام تصاویری را از کشیش پروتستان در
روسیه منتشر کرد که گویای زندگی بسیار تجملی و لوکس این کشیش است.
این تصاویر نشان می‌دهد که کشیش شیک‌پوش لباس‌های خود را از
فروشگاه‌های مطرح و بسیار گرانقیمتی، چون Gucci و Louis Vuitton می‌خرد
و در رستوران‌های لوکس غذا‌های گرانقیمت سفارش می‌دهد.

کاربران با دیدن این تصاویر به صفحه شخصی کشیش که باسکاکوف نام دارد،
به نشان اعتراض حمله کردند. گفتنی است او به عنوان رئیس کلیسای آکادمی در
حال فعالیت است و هیچ حقوقی در ازای کار در این کلیسا دریافت نمی‌کند.

زندگی کشیشغذای کشیشزندگی کشیشکیف و مفش کشیش روسزندگی کشیشزندگی کشیش روسزندگی کشیشکیف کشیش روسآبروریزی برای کشیش‌های آمریکایی

گزارش تحقیق دوساله دستگاه قضایی ایالت پنسیلوانیای آمریکا نشان می‌دهد که طی چند دهه، هزاران کودک از سوی بیش از ۳۰۰ کشیش مورد دست‌درازی جنسی قرار گرفته‌اند.

در گزارش کم سابقه هیئت منصفه عالی ایالت پنسیلوانیا آمده است که بیش از ۱۰۰۰ کودک – و احتمالا شمار بیشتری از آن‌ها – از سوی صدها کشیش کاتولیک در شش حوزه اسقفی ایالت پنسیلوانیا مورد آزار و اذیت و دست‌درازی جنسی قرار گرفته‌اند، آن‌هم در شرایطی که مقامات کلیسایی برای پرده‌پوشی علیه این حوادث گام‌هایی را برداشته‌اند.

به نوشته نشریه تایم و خبرگزاری آسوشیتدپرس، هیئت منصفه عالی ایالات پنسیلوانیا در گزارش خود عنوان کرده که بر این باور است «تعداد واقعی» کودکانی که از آن‌ها سوءاستفاده جنسی شده است، ممکن است «در شمار هزاران» باشد، زیرا برخی سوابق از دست رفته و قربانیان از اینکه اعلام شکایت کنند، هراس دارند. در این گزارش آمده است که بیش از ۳۰۰ کشیش طی دوره‌های چند دهه‌ای، مرتکب این سوءاستفاده‌ها و دست‌درازی‌های جنسی شده‌اند.

جاش شاپیرو، دادستان کل ایالت پنسیلوانیا نیز می‌گوید که نتیجه این تحقیق که دو سال به طول انجامیده است، نشان دهنده [رویه] نظام‌مند سرپوش‌گذاشتن [بر این موارد] از سوی مقامات ارشد کلیسایی در پنسیلوانیا و در واتیکان است.

دادستان کل ایالت پنسیلوانیا که در کنفرانسی خبری گفت: «این سرپوش‌گذاشتن، پیچیده بود. و در تمامی این مدت، به طرز شوکه‌کننده‌ای، رهبری کلیسا سوابق این سوءاستفاده‌ها را حفظ کرده و بر آن‌ها سرپوش گذاشته است. این اسناد که از “آرشیو محرمانه” این حوزه‌های اسقفی به دست آمده است، ستون فقرات این تحقیق را تشکیل می‌دهند.»

فردا / تسنیم




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سوژه شدن زندگی کشیش روسی که اوقاتش را بسیار لاکچری می گذراند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..