تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قبولی در آزمون و مصاحبه شرط تبدیل وضعیت کارمندان پیام نور / پیام نور نیروی اضافی دارد

تسنیم نوشت : تبدیل وضعیت کارمندان دانشگاه پیام نور با بیش از 10 سال سابقه خدمت بعد از قبولی در آزمون و مصاحبه صورت می‌گیرد

به گزارش سایت پی ان یو نیوز حسن علیزاده معاون مالی اداری ، عمرانی دانشگاه پیام نور با اشاره به وضعیت نیروهای قراردادی بیان کرد: در برخی از حوزه‌ها نیروهای اضافی داریم که باید ساماندهی شوند و در بحث تبدیل وضعیت در بحث نیروهای اداری با مشکل آزمون استخدامی روبرو هستند که برای تبدیل وضعیت باید این آزمون را پشت سر بگذارند و افرادی که بیشتر از یک دهه تجربه خدمت در دانشگاه دارند با پشت سر گذاشتن آزمون و مصاحبه تبدیل وضعیت صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به بازنشستگی بیش از یک هزار نفر در دانشگاه پیام نور در سال 98 یادآور شد: هر پرسنلی که از دانشگاه خارج می‌شود شماره پرسنلی فرد به افراد جدید اختصاص یافته و استخدام به صورت عادلانه صورت می‌گیرد.

علیزاده ابراز کرد: دیوان محاسبات کشور در سال 96 نامه‌ای در مورد دوران پس از زایمان به دستگاه‌ها ارسال کرده که بر اساس از پرداخت هزینه دوره زایمان ممنوع بوده و تأمین اجتماعی باید برای پرداخت هزینه‌ها اقدام کند که متأسفانه از پرداخت امتناع کرده و در همین راستا شکایتی از سوی دانشگاه پیام نور به دیوان محاسبات ارسال شد که در نهایت رأی به نفع دانشگاه صادر شد.

قبل از ورود به دانشگاه پیام نور باید بدانید

ورودی جدید به دانشگاه پیام نور باید بدانند

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول ۹۸-۹۷ دانشگاه پیام نور کلیک کنید

دانلود لیست منابع و ارائه دروس پیام نور ترم اول سال تحصیلی ۹۸-۹۷ کلیک کنید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قبولی در آزمون و مصاحبه شرط تبدیل وضعیت کارمندان پیام نور / پیام نور نیروی اضافی دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..