تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آموزش طرز تهیه کوکی خرمای چیپسی و گردو بسیار خوشمزه

آموزش تهیه خرمای چیپسی و گردو برای عصرانه

کوکی خرمای چیپسی و گردو از مقدار زیادی خرما و گردو تهیه می شود که خیلی راحت تهیه می شود. این دسر برای عصرانه مناسب است و بسیار خوشمزه و مقوی است.

موادلازم کوکی خرمای چیپسی و گردوشکر 150 گرمکره 200 گرموانیل یک هشتم قاشق چای خوریتخم مرغ درشت یک عددآرد 225 گرمنمک یک پنهبکینگ پودر یک قاشق چای خوریخرمای چیپسی 120 گرمگردو 75 گرمدارچین پودر شده یک قاشق چای خوریکوکی خرمای چیپسی و گردوطرز تهیه کوکی خرمای چیپسی و گردو

کره و شکر را با همزن برقی هم بزنید تا خوب نرم و کرمی شود و سپس وانیل را اضافه کنید و باز هم بزنید.

تخم مرغ را اضافه کنید و خوب هم بزنید.

در ظرفی دیگر آرد، نمک، پودر دارچین، بکینگ پودر الک شده را بریزید و گردو و خرمای چیپسی را هم به آن اضافه کنید.

تمام مواد را مخلوط کنید.

از مایه شیرینی به اندازه یک قاشق یا اسکوپ بستنی بردارید با فاصله در سینی مخصوص فر کاغذ روغنی انداخته اید قرار بدهید و در فر از پیش گرم شده با دمای 180 درجه سانتی گراد به مدت 21 دقیقه بپزید.

نکته برای تهیه خرمای چیپسی

خرمای چیپسی را از آجیل فروشی ها تهیه کنید. اگر خرمای چیپسی پیدا نکردید خرمای خشک بدون شهد را خرد کنید و استفاده کنید.

کوکی خرمای چیپسی و گردو

همچنین بخوانید : طرز تهیه کوکی های چیز کیک آلبالو




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آموزش طرز تهیه کوکی خرمای چیپسی و گردو بسیار خوشمزه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..