تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آموزش و طرز تهیه دونات مغزدار ایتالیایی

دونات مغزدار ایتالیایی

در این مطلب تاپ ناز طرز تهیه دونات مغزدار ایتالیایی خوشمزه را به شما آموزش می دهیم که می توانید در وعده عصرانه به همراه چای میل کنید و از طعمش لذت ببرید.

مواد لازم برای دونات مغز دار ایتالیاییشیر ولرم دو سوم فنجانآزد 3 فنجانمخمر 5 قاشق چای خوریشک نصف قنجانتخم مرغ 2 عددلیمو 1 عددکره نرم شده 4.5 قاشق غذاخوریشکلات صبحانه 1 شیشهپودر شکر برای تزئینروغن کنجد و یا سرخ کردنی برای سرخ کردننمک 1 پینچدونات مغزدار ایتالیاییطرز تهیه دونات مغز دار ایتالیایی

مخمر را به شیر ولرم با دمای 40 درجه اضافه می کنیم و روی آن را می پوشانیم و کنار قرار می دهیم تا عمل آید.

شکر، آرد، یک عدد زرده و یک تخم مرغ کامل، لیمو و نمک را با هم مخلوط می کنیم. سپس مخمر را اضافه می کنیم و خوب ورز می دهیم تا نرم و یکدست شود. سپس کره را به خمیر اضافه می کنیم و دو بار ورز می دهیم.

خمیر آماده شده را در ظرفی قرار می دهیم و روی آن را می پوشانیم و 2 ساعت در دمای اتاق در کنار قرار می دهیم تا خوب حجیم شود و حجمش دو برابر شود.

خمیر را 10 دقیقه ورز می دهیم و سپس به قطر نیم سانتی متری با وردنه آن را باز می کنیم.

با استفاده از یک لیوان خمیرها را قالب می زنیم و اضافه های آن را دوباره ورز می دهیم و پهن می کنیم و قالب میزنیم تا خمیر دور ریز نداشته باشد.

وسط نصفی از خمیرهای قالب زده شده را مقداری شکلات صبحانه می گذاریم.

دونات مغزدار ایتالیایی

دور تا دور شکلات ها روی خمیر را با یک قلم مو سفیده تخم مرغ را که خوب هم زده شده است می کشیم تا مصل چسب عمل کند و سپس خمیرهای قالب زده شده را که شکلات ندارند بر روی شکلات های می گذاریم و با فشار کمی اطراف دو لایه را به هم می چسبانیم. 10 دقیقه به دوتان ها استراحت می دهیم تا مقداری پف کنند.

روغن را در تابه میریزیم تا خوب داغ شود. نکته کلیدی این است که برای پخت مناسب دونات ها دمای روغن باید روی 180 درجه باشد. پس بهتر است از روغنی که در دمای بالا نسوزد استفاده کنید و یک دماسنج آشپزخانه هم داشته باشید.

دونات ها را درون روغن بیندازید و در حدی بپزید که هر طرفش طلایی رنگ شود و سپس روی حوله کاغذی قرار دهید تا روغن اضافه آن کشیده شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آموزش و طرز تهیه دونات مغزدار ایتالیایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..