تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تخفیف تور و بلیط هواپیما تا کریسمس..

عموما هواپیماهای مسافربری از لحاظ کیفیت به فرست کلاس، بیزینس کلاس و اکونومی کلاس تقسیم می شوند که در سال های اخیر اکونومی با کیفیت نیز به این دسته بندی  توسط بعضی ایرلاین ها اضافه شده است.

تخفیف تور و بلیط هواپیما تا کریسمس..

تخفیف تور و بلیط هواپیما تا کریسمس..

قبلا کیفیت صندلی ها و تفاوت کلاس ها مشخص نشده بود، صندلی ها با کیفیت یکسان بودند و تفاوت در شرایط و تسهیلات غیر از نوع جایگاه مسافر ایجاد می شد مانند محدودیت میزان بار مسافر، قوانین تغییر یا استرداد بلیط هواپیما و … که برخی از این موارد هستند.

کلاس و درجه بندی ایرلاین های پرواز خارجی بیانگر میزان کیفیت محل نشستن در حمل و نقل عمومی است. محل نشستن میتواند یک صندلی یا یک کابین باشد. کلاس های بالاتر برای راحتی بیشتر مسافرین طراحی شده و گران قیمت تر می باشند.

برای مشاهده آفرها تا کریسمس برای بلیط های داخلی و خارجی سام سیر، روی لینک پرواز خارجی کلیک نمایید.

قیمت پایه کلاس ها

در یک بیان ساده قیمت کلاس ها به هر صندلی هواپیما در درجه بندی های مختلف با قیمت و قوانین مقرر بستگی دارد. قیمت کلاس ها با واژه های مشخص شناسایی می شوند، بعضی از این واژه ها در تمامی ایرلاین ها یکسان است و برخی دیگر بسته به ایرلاین متفاوت می باشند در ادامه به تعدادی از این واژه ها که در تمامی ایرلاین ها یکسان می باشد اشاره می کنیم :

Y= بلیط هواپیما اکونومی کلاس

J= بلیط هواپیما بیزینس کلاس

F = بلیط هواپیما فرست کلاس

قیمت هر کلاس هواپیمایی از طریق سیستم رزرو ایرلاین و آژانس های هواپیمایی برای فروش هر صندلی در هواپیما تعیین می گردد و با پیگیری کلاس بلیط هواپیماهای موجود اعلام می شود.

اکـونـومی کـلاس

به بیان ساده با بلیط هواپیما اکونومی برای رفتن از مبدا به مقصد شما صندلی مورد نظر خود را با تفاوت هایی از لحاظ پهنای صندلی و فضای جلو پای صندلی دریافت می کنید. جلو پای صندلی از 70 تا 83 سانتی متر و پهنای صندلی از 43 تا 83 سانتی متر می باشد. اگرچه ممکن است، این چند سانتی متر از نظر شما تفاوت چندانی نداشته باشد ولی وقتی در پرواز خارجی بلند مدت قرار بگیرید تفاوتشان را حس خواهید کرد. برای سایر تفاوت ها میتوان وجود پریز برق، Wi-Fi، غذا، سرگرمی، تلوزیون و سرویس های مختلف را مثال زد.

اکونومی کلاس با کیفیت

بلیط هواپیما اکونومی کلاس با کیفیت تفاوت های متعددی با اکونومی کلاس معمولی دارند. در آمریکا آن را انتخاب کابین اصلی می نامند و در مسیرهای هوایی بریتانیایی اصطلاح ورد تراولر پلاس را برای آن به کار می برند. ولی تمامی آن ها یک معنی دارند: پرواز اکونومی کلاس با مقداری جذابیت و البته مقداری پر هزینه تر. البته گفته می شود که قیمت این پرواز ها با پرواز های بیزنس کلاس، مشابه نیست.

———————————————————

اما پیشنهاد ویژه ما برای سفر در کریسمس و عید نوروز..

تور استرالیا
به استرالیا کشور 72 ملت ارزان سفر کنید

تخفیف تور و بلیط هواپیما تا کریسمس..

تخفیف تور و بلیط هواپیما تا کریسمس..

استرالیا بهترین مکان برای کشف است

اگر شما در حال برنامه ریزی برای رفتن به یک مکان ناشناخته، هیجان انگیز و بسیار دیدنی هستید و می خواهید برای تعطیلات خود به همین جایی بروید، تور استرالیا را امتحان کنید.

ما در اینجا سعی می کنیم که اطلاعات، دانستی ها و حقایق های بسیار جالب درباره استرالیا به شما بدهیم، تا کاملا بدانید به چه جایی می خواهید سفر کنید! اگر می خواهید درباره هتل ها، غذاها و یا جاذبه های محلی این سرزمین پهناور بیشتر بدانید، با ما همراه باشید…

شیوه زندگی آسی / آزی / Aussie واقعا حسادت برانگیز است و این چنین تنوعی واقعا باعث می شود، در استرالیا برای هر سلیقه و تفکری چیزی برای سرگرمی و لذت باشد. این کشور پهناور، بزرگترین کشور-جزیره دنیا و ششمین کشور از لحاظ جمعیت در دنیا می باشد. خیلی از شماها، پهناوری این کشور را دست کم می گیرید و حتی نمی دانید که بین شهرهای مدرن و پر جمعیت آن چقدر فاصله است. آب و هوای متنوع آن از گرمسیری تا مناطق دور افتاده بسیار خشک که در بین این دو آب و هوا، شما همه جور پوشش طبیعی را می بینید.

همان قدر که به خاطر سواحل بکر و طبیعی بی نظیر، جزایر گرمسیری و بیابان های بسیار خشک اش مشهور است، به خاطر شهرهایش هم بسیار در جهان شناخته شده است، که هر کدام به خاطر هویت و فرهنگ منحصر بفرد آن می باشد. تور استرالیا باید در لیست کشورهای مورد علاقه برای دیدار از آن، برای خیلی از توریست ها باشد.

برای شروع، یک ایالت را انتخاب کنید و یا از یکی از تجربه های مسافران قبل و یا حتی یک مقصد محبوب را امتحان کنید. حتی می تونید از یک نقشه استفاده کنید تا متوجه بشید کجا رو در این کشور دوست دارید، بازدید کنید.

کوئینزلند (Queensland آب و هوای گرمسیری شگفت انگیزی با سواحل شگفت انگیز و جنگل های بارانی سرسبز دارد. اگر شما به دنبال یک آب و هوای گرم یا یک جزیره گرمسیری هستید، پس دیواره مرجانی Queensland در بالای لیست شما باید قرار گیرد.

نیو ساوت ولز (New South Wales)، دارای مقاصد شگفت انگیز ساحلی و برخی از شهرهای معروف دور افتاده است که واقعا ارزش بازدید را دارند. البته سیدنی محلی بسیار عالی برای زندگی شبانه یا Night Life و خریدهای بسیار دوست داشتنی است.

—————————————————————————

سفر در عید نوروز

تخفیف تور و بلیط هواپیما تا کریسمس..

تخفیف تور و بلیط هواپیما تا کریسمس..

عید نوروز زمانی بسیار مناسب برای رفتن به یک تعطیلات آرامش بخش بعد از یک سال کاری و کلی خانه تکانی و دید و بازدیدهای عید است. نکته مهمی که برای این تعطیلات وجو دارد این است که اکثر مردم در هنگام تعطیلات عید تصمیم می گیرند برای چند روز یا کل تعطیلات به مسافرت داخلی یا خارجی بروند و چون جمعیت بسیار زیادی تصمیم به این کار می گیرند باید به خاطر داشته باشید که: از قبل – حدود 1 یا 2 ماه قبل – اقدام به برنامه ریزی برای تعطیلات خودتون بکنید و حتی اقدام به خرید بلیط هواپیما داخلی و خرید بلیط هواپیما خارجی خودتون به صورت قطعی بکنید؛ چون علاوه بر اینکه واقعا  واقعا شلوغ میشه، حتی این امکان هم هست که نتوانید بلیط ارزان هواپیما گیر بیارید و یا اصلا بلیط هواپیما در کار نباشه و همه صندلی ها پر شده باشند!

شما می تونید به صورت گروهی یا انفرادی اقدام به برنامه ریزی تعطیلات خودتون بکنید و می تونید از آژانس سام سیر برای تنظیم و برنامه ریزی مسافرتتون مشاوره بخواید و از تورهای انفرادی و گروهی سام سیر برای نوروز 1398 استفاده کنید.
منبع: تور نوروز

پایان رپورتاژ آگهی/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تخفیف تور و بلیط هواپیما تا کریسمس..»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..