تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روش ورود به Safe Mode یا حالت ایمن در گوشی های اندروید

اگر گوشی اندرویدی شما دچار ایراد شده است می توانید با ورود به حالت ایمن Safe Mode مشکل گوشی خود را حل کنید، ما در این مطلب نحوه ورود به حالت سیف مود را به شما آموزش می دهیم.

نحوه ورود به حالت safe mode (حالت ایمن) در اندروید

شاید پیش آمده باشد که برنامه ای را در فروشگاه گوگل Google Play جستجو کرده اید ولی نتوانسته اید آن را پیدا کنید و به همین دلیل به فروشگاه های دیگر و یا سایت های دیگر مراجعه کردده اید و برنامه ای خاص را دانلود کرده اید که باعث مشکل در نرم افزار گوشی شما شده است زیرا برنامه ای ایراد دار بوده است. به همین دلیل باید فقط از فروشگاه گوگل پلی برنامه مورد نظر خود را نصب کنید تا دیگر باگ و بدافزارهایی که باعث تخریب اسمارت فون شما شوند را شاهد نباشید.

اما در سیستم عامل اندروید گزینه ای وجود دارد که می توانید از این مشکل پشیگری کنید و باگ ها و بد افزارها را از روی سیستم اندروید حذف کنید.

چگونه حالت Safe Mode در گوشی اندروید را فعال کنیم؟

تا اینجا به شما در مورد حالت ایمن گفتیم و در این قسمت می توانید نحوه ورود به حالت ایمن و Safe Mode را در اینجا ببینید.

1.برای ورود به حالت ایمن یا SAFE MODE باید در ابتدا صفحه هوم یا صفحه اصلی فون خود مراجعه کنید. سپس دکمه پاور را فشار دهید تا این بخش را ببینید.

روش ورود به Safe Mode یا حالت ایمن در گوشی های اندروید

2.حال انگشت خود را از روی دکمه پاور بردارید و بر روی گزینه خاموش کردن تلفن یا  Power Off انگشت خود را نگه دارید تا صفحه جدیدی که می بینید برای شما باز شود.

روش ورود به Safe Mode یا حالت ایمن در گوشی های اندروید

بعد از فعال کردن حالت ایمن، شما شاهد بعضی از محدودیت های اجرا شده توسط اندورید در گوشی خود خواهید بود که احساس می کنید گوشی شما ریست شده و به حالت ارخانه برگشته است ولی در اصل این حالت کارخانه نیست. در این حالت می توانید خیلی راحت وارد تنظیمات گوشی خود شوید و بدون هیچ گونه مشکلی شروع به حذف برنامه بدافزاری که باعث اختلال در گوشی شما است کنید.

از قابلیت سیف مود برای رفع هنگ و کند شدن سیستم عمال هم می توانید استفادع کنید و سپس به برنامه های پیش فرض مانند گوگل کروم، ایمیل، پیام ها، تماس ها و… داشته باشید.

چطور از حالت Safe Mode خارج شویم؟

بعد از اینکه شما موفق به رفع مشکلات کندی در اثر نصب کردن برنامه ها و بدافزارها شدید، می توانید به صورت عادی گوشی موبایل خود را خاموش کنید و باز آن را روشن کنید که در این صورت مشاهده می کنید که گوشی به حالت عادی خود برگشته است و البته این بار بدون هرطور باگ و بدافزار می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روش ورود به Safe Mode یا حالت ایمن در گوشی های اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..