تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لیفت و یا لمینت مژه چیست و چه عوارضی و مزایایی دارد؟

اطلاعاتی در مورد لمینت یا لیفت مژه

برای اینکه مژه های زیبا و مرتبی داشته باشید روش های زیادی وجود دارد که یکی از این روش ها، لیفت مژه است که هیچ گونه عواضی برای چشم و مژه ندارد و به همین دلیل بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در این مطلب شما را با روش لیفت مژه اشنا می کنیم.

لیفت مژه یکی از متدهای زیبایی است و معمولا برای تغییر مژه انجام می شود. روش لیفت توسط یک فرد متخصص انجام می شود. افرادی که از وضعیت مژه ها خود راضی نیستند می توانند از این روش استفاده کنند.

لیفت و یا لمینت مژه یک درمان ابدی برای مژه های صاف نیست و بعد از گذشت 3 ماه از بین می رود. برای انجام لیفت مژه از مواد خاص استفاده می شود. با این روش می توانید مژه های صاف و بی حالت خود را شکل دهید و بسیار زیبا کنید. برای رفع دیگر مشکلات مژه مانند رفع کوتاهی مژه یا نامرتبی مژه می توانید از این روش زیبایی استفاده کنید. لیفت کردن مژه باعث پرپشت شدن مژه و زیبایی بیشتر چشمان شود.

لیفت و یا لمینت مژه لیفت مژه

برای تقویت کردن مژه و پرپشت کردن ان از دو ماده کراتین و مکمل ویتامین استفاده می کنند. لیفت مژه در واقع همان رنگ کردن مژه با مواد، ایجاد حالت مناسب برای مژه و فر کردن آن می باشد. در این متدريال مژه شما را از پایه فر می کنند. به همین دلیل طول مژه بیشتر می شود و مژه بلند می شود.

در این روش از ابزار شیمیایی و مضر استفاده نمی شود و همین فایده می تواند دلیل محبوبیت این متد باشد. خانم های شیرده و باردار نیز می توانند برای زیبایی مژه از این روش استفاده کنند. در متد لیفت مژه، مژه شما به شکل طبیعی و ملایم حالت می گیرد. ضمن اینکه بلندتر و تیره تر می شود. قطعاً داشتن چهره ای با مژه های تیره و بلند می تواند هر کسی را زیبا کند. ضمن اینکه این روش جایگزینی خوبی برای فرمژه است. فرمژه به دلیلی عملکرد نامناسب، مژه را از ناحیه کمر می شکند و در صورت استفاده مستمر ممکن است باعث ریزش مژه شود. حال اینکه با لیفت مژه می توانید به مدت زیادی از فر مژه راحت شوید.

همچنین بخوانید : مژه هایتان زیبا بلند و طبیعی جلوه دهید

مزیت لیفت مژهشیمیایی نبودنعوارضی مانند خشک شدن و ریزش مژه به همراه ندارد.مژه را محکم و تقویت می کند.در طی دوره ماندگاری نیاز به ترمیم مجدد ندارد.

لیفت و یا لمینت مژه

لیفت و یا لمینت مژه

لیفت مژه

نحوه انجام لیفت مژه

کسانی که این متد را به کار گرفته اند، می دانند روند طی شده برای انجام آن ۴۰ دقیقه است.  در متد اکستنشن، مژه ها به تماس با کرم های شب، مواد چرب، مالیده شدن با دست و حتی آب واکنش نشان می دهند. در حالی که در لمینت مژه نیاز به انجام این احتیاط ها و مراقبت ها نیست. این مژه های زیبا ۶ تا ۸ هفته مهمان شما هستند و بعد از آن از بین می روند.

شایان توجه است که لمینت مژه با لیفت اندکی متفاوت است. چون لمینت از لیفت کامل تر است. شما می توانید لیفت را بدون طی لمینت انجام دهید. در روش لمینت از مواد اضافی دیگری نیز برای رنگ و تقویت مژه استفاده می گردد. یعنی لمینت علاوه بر اقدامات لیفت مژه، کارهای دیگری را نیز شامل می شود.

لیفت و یا لمینت مژه

لیفت و یا لمینت مژه

روش لیفت مژه

لیفت مژه چه عوارضی دارد؟

نگران نباشید. در روند درمانی لیفت مژه به هیچ عنوان از مواد شیمیایی و خطرناک استفاده نمی شود و چشمان در معرض خطر نیستند. ماده مخصوصی که برای لیفت استفاده می شود، شامل چسب خمیری شکل است. این چسب خمیری نقش اصلی را در عمل لیفت دارد. به کمک این چسب مژه های شما به سمت بالا کشیده می شود. بعد از چند وقت نیز از بین می رود. توجه داشته باشید که این کار باید توسط تیم متخصص انجام شود. چون در غیر این صورت ممکن است مشکلاتی از قبیل کنده شدن مژه، شکسته شدن مژه و آسیب زدن به آن به وجود آید. این متد باید همراه با نکات بهداشتی انجام شود. رعایت این نکات موجب می شود که فرد بعد از اتمام کار به عفونت چشم یا گل مژه دچار نگردد.

لیفت و یا لمینت مژه

لیفت و یا لمینت مژه انجام مراقبت های بعد از لیفت مژه

با اینکه مراقبت بعد از لیفت لازم نیست اما اغلب متخصصین از کاربران این متد می خواهند بعد از لیفت مژه، به مدت ۴۸ ساعت صورت را نشسته و آن را بخار ندهند. با سپری شدن زمان لازمه می توانید از مواد تقویتی بسیاری برای رشد بهتر و ضخیم تر شدن مژه استفاده کنید. ضمن اینکه استفاده از مواد آرایشی مانند ریمیل نیز ممنوعیتی ندارد.

لیفت و یا لمینت مژه

لیفت و یا لمینت مژه

بهتر است برای زیبایی مژه و برطرف کردن مشکلات آن از یک تکنسین کمک بخواهید تا نظرش را در مورد انجام لیفت، اکستنشن و لمینت به شما بگوید. اگر مژه های شما بسیار کوتاه است، احتمالاً روش اکستنشن یا کاشت مژه را به شما پیشنهاد خواهد کرد.

اگر مژه های شما به قدر کافی بلند و پرپشت است، نیازی به اکستنشن ندارید و قطعاً از یک لیفت ساده نتیجه می گیرد و به چهره مورد نظر خود می رسید.

لمینت مژه

بعد از لیفت، عده ای اقدام به رنگ کردن و افزایش ضخامت مژه می کنند که به آن لمینت می گویند. در این روش با کراتین و ویتامین های مکمل مژه تقویت می شود. این متد بر روی مژه بین ۲ هفته تا ۳ ماه حفظ می شود. لمینت مژه در طی یک روز و در چند مرحله انجام می شود. مواد قرار گرفته بر روی مژه از جنس کراتین هستند. لمینت مانند ریمیل بر روی مژه عمل می کند. یعنی مژه های شما را ضخیم، بلند و تقویت می کند.

لیفت و یا لمینت مژه

لیفت و یا لمینت مژه امتیازات لمینت مژهمژه در حالت طبیعی قرار دارد و مانند لیفت به آن چسب و ماده دیگری اضافه نمی گردد.صافی مژه را از بین برده و به آن حالت می دهد.بعد از گذشت سه ماه یک بار تکرار خواهد شد و هر ماه نیاز به تمدید ندارد.علاوه بر طبیعی بودن و ایجاد زیبایی، روش درمانی نیز قلمداد می شود و عوارضی مانند عفونت چشم ندارد.در این روش با مواد درجه یک، مژه ها مشکی، تقویت، بلند و فر می شوند.مراحل لمینتابتدا مژه با پروتئین تمیز و پاکسازی می شود و آن گاه به وسیله تقویت کننده آماده می گردد.طول مژه را افزایش می دهند و به مژه حالت داده می شود(مژه به شکل خمیده  و فرم دار خواهد شد).ساقه مژه با کراتین پر می شود و در این مرحله به مژه ضخامت داده می شود.با استفاده رنگدانه های موجود، رنگ کردن مژه انجام می گیرد.در مرحله آخر نیز تمام مراحل و کارهای انجام شده روی مژه با سرم فیکس می شود.اکستنشن مژه

فرآیند کار شده در هر دو روش لمینت و لیفت مژه به شکل تکمیلی و طبیعی بوده و در واقع این دو روش به نوعی در هم ادغام می شوند اما اکسنتشن روشی است که در آن از تارهای مصنوعی از جنس مو استفاده می شود و آن ها را در لابه لای مژه های فرد می گذارند. از مواد خارجی و چسب برای زیبایی روی مژه استفاده نمی شود.

لیفت و یا لمینت مژه

لیفت و یا لمینت مژه

همچنین بخوانید : اکستنشن مژه چیست و چگونه است؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لیفت و یا لمینت مژه چیست و چه عوارضی و مزایایی دارد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..