تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهترین فیلم های سینمایی در سال 2019 به همراه داستان فیلم

بهترین فیلم های سینمایی در سال 2019 به همراه داستان فیلم بهترین فیلم های سینمایی در سال 2019

در اینجا به معرفی مشهور ترین و بهترین فیلم های سال 2019 خواهیم پرداخت این فیلم های سینمایی را از دست ندهید. فیلم های اکشن سینمایی جذاب که بیشترین فروش را خواهند داشت در این لیست مشاهده کنید.

بهترین فیلم هاي‌ سینمایی ابر قهرمانی سال 2019 1- اسپین آف بی نام سریع و خشن «۲۶ جولای»

هیچ قسمت جدیدی از فیلم «سریع و خشن» درسال ۲۰۱۹ ساخته نخواهد شد بلکه صحبت ها در مورد ساخت یک اسپین آف است.

بهترین فیلم های سینمایی در سال 2019 به همراه داستان فیلم

دراین فیلم تنها دواین جانسون، جیسون استاتهام و کریس مورگان حضور خواهند داشت. گرچه هنوز کارگردانی برای این اسپین آف تعیین نشده است اما بودن دو بازیگر نام آشنا و جذاب دلیل خوبی برای دنبال کردن این فیلم خواهد بود.

2- ان: فصل دوم «۶ سپتامبر»

پنی وایز درسال ۲۰۱۹ بار دیگر وحشت رابه سینماها باز خواهد گرداند. قسمت دوم فیلم «ان: فصل دوم» «It: Chapter Two» دو سال بعد از قسمت اول به سینماها خواهد آمد. قسمت دوم به ادامه ي ماجرا و زمانی که شخصیت هاي‌ خردسال قسمت اول به بزرگسالی رسیده اند خواهد پرداخت.

بهترین فیلم های سینمایی در سال 2019 به همراه داستان فیلم

به احتمال فراوان اندی موشیتی برای کارگردانی این دنباله باز خواهد گشت و گری دوبرمن نیز بار دیگر نویسندگی فیلم نامه را بر عهده خواهد داشت. با توجه به موفقیت باورنکردنی تجاری قسمت اول و استقبال منتقدان از ان بنظر میرسد که باید منتظر حضور بازیگران سرشناسی در فصل دوم این فیلم باشیم.

3- دجیمز باند «۸ نوامبر»

خبرها حاکی از ان است که دنیل کریگ بار دیگر درسال ۲۰۱۹ در نقش جیمز باند ودر ۲۵اُمین قسمت از این فرانچایز باز خواهد گشت. گرچه حضور این بازیگر در قسمت جدید برای مدت ها در هاله اي از ابهام قرار داشت اما وی اخیراً اعلام کرده که تنها برای یک فیلم دیگر دراین مجموعه بازخواهد گشت.

بهترین فیلم های سینمایی در سال 2019 به همراه داستان فیلم

کارگردانی این فیلم را نیز یکی از سه نفر زیر بر عهده خواهند دشت: دنیس ویلنوو، دیوید مکنزی و یان دمانژ. جزییات بیشتری در مورد این قسمت از جیمز باند هنوز به رسانه ها درز نکرده است اما با توجه به این‌که چند سالی از انتشار آخرین قسمت ان می گذرد باید انتظار داشت که این فیلم با استقبال قابل توجهی روبه‌رو شود.

4- منجمد ۲ «۲۷ نوامبر»

برای تماشای قسمت دوم انیمیشن پرطرفدار «منجمد» «Frozen» درسال ۲۰۱۹ آماده باشید هر چند هنوز چیز زیادی در مورد قسمت دوم این انیمیشن که قسمت اولش درسال ۲۰۱۳ با استقبال قابل توجهی روبه‌رو شد نمیدانیم.

بهترین فیلم های سینمایی در سال 2019 به همراه داستان فیلم

با این وجود تنها چیزی که در مورد قسمت دوم انیمیشن «منجمد» می‌توان گفت این است که آیدینا منزل و کریستین بل بار دیگر برای صداپیشگی شخصیت هاي‌ اصلی باز خواهند گشت.

5- زن شگفت انگیز ۲ «۱۳ دسامبر»

فیلم «زن شگفت انگیز» «Wonder Woman» تا کنون پرفروش ترین فیلم از فرانچایز لیگ عدالت در سینما های ایالات متحده بوده است و جای تعجب ندارد که استودیو برادران وارنر بهمین زودی دستور ساخت قسمتی دیگر از این فیلم را صادر کرده است. پتی جنکینز بار دیگر برای کارگردانی این فیلم بازگشته و همراه با جیوف جونز و دَیو کالاهام نوشتن فیلم نامه را بر عهده خواهند داشت.

بهترین فیلم های سینمایی در سال 2019 به همراه داستان فیلم

گرچه اطلاعات بیشتری در مورد داستان این قسمت درز نکرده است اما جنکینز گفته که دوست دارد شخصیت دایانا رابه ایالات امریکا بیاورد. قرار است کریس پین نیز بار دیگر دراین فیلم حضور داشته باشد پس باید منتظر فیلمی اکشن تر، رمانتیک تر و بامزه تر باشیم.

6- جنگ ستارگان:اپیزود نهم «۲۰ دسامبر»

از همان روزهای اول شروع مقدمات پیش تولید فیلم «جنگ ستارگان: اپیزود نهم» «Star Wars: Episode IX» و با کنار گذاشته شدن کالین ترِوورو تنها چند ماه پس از ورود او به این پروژه، مشخص شد که این قسمت از همان ابتدا جنجال آفرین خواهد بود. البته چهره ي مشهوری به نام جی حی آبرامز جای گزین او شده که قبلاً نشان داده در ساخت این فرانچایز سینمایی تبحر بالایی دارد.

بهترین فیلم های سینمایی در سال 2019 به همراه داستان فیلم

وی علاوه بر کارگردانی، نویسندگی فیلم نامه قسمت پایانی این فاز سه گانه از «جنگ ستارگان» را بر عهده خواهد داشت. با تماشای «آخرین جدای» چیزهای بیشتری در مورد این‌که در اپیزود ششم چه اتفاقاتی رخ خواهد داد خواهیم فهمید که باید مبنایی باشد برای ساخت قسمت هاي‌ جدید و اسپین آف هایي که در ادامه خواهند امد.

7- استادان جهان «۱۸ دسامبر»

در طی سال هاي‌ گذشته خبر های خوب و بد زیادی در مورد ساخت فیلمی تحت عنوان «استادان جهان» «Masters of the Universe» وجود داشت که بالاخره با مشخص شدن تاریخی برای اکران بنظر می‌رسد این فیلم وارد مراجل تولید شده باشد.

بهترین فیلم های سینمایی در سال 2019 به همراه داستان فیلم

تنها چیزی که تا کنون قطعی شده این است که دیوید اس گویر نوشتن فیلم نامه را بر عهده خواهد داشت. همچنین با توجه به این‌که بازیگران سرشناسی برای بازی در نقش ابرقهرمان ها حضور پیدا می‌کنند باید انتظار داشت که بازیگران شناخته شده اي برای بازی دراین فیلم کامیک حضور یابند.

8- شرک ۵

قرار است که پنجمین قسمت از انیمیشن پرطرفدار «شرک» «Shrek» تقریبا ۹ سال پس از اکران آخرین قسمت بار دیگر به سینماها بازگردانده شود و کمپانی دریم وورکس به تماشاگران این نوید را داده که قسمت پنجم ارزش این همه ی صبر را خواهد داشت.

بهترین فیلم های سینمایی در سال 2019 به همراه داستان فیلم

بنظر می‌رسد که این فیلم نیز دنباله هاي‌ متعددی داشته باشد و مایکل مک کالرز نیز بعنوان فیلم نامه نویس تایید کرده که بدلیل تعدد شخصیت ها و استقبال گسترده اي که از این شخصیت هاي‌ دوست داشتنی شده می توا به ساخت این فرانچایز ادامه داد.

9- پسر جهنمی

درسال ۲۰۱۹؛ دیوید هاربر از نسخه ي جدید «پسر جهنمی» «Hellboy» را رونمایی خواهد کرد و کارگردانی این فیلم را نیل مارشال بر عهده خواهد داشت. هاربر گفت است که دراین فیلم بن مایه هاي‌ تاریک تر مورد استفاده قرار خواهد گرفت تا با اقتباس قبلی گیرمو دل تورو تفاوت داشته باشد.

بهترین فیلم های سینمایی در سال 2019 به همراه داستان فیلم

در حالیکه دیوید هاربر که اینروزها در سریال «چیزهای عجیب» «Stranger Things» بازی می‌کند برای ایفای نقش اصلی این فیلم انتخاب شده، بازیگران دیگری مانند میلا جووویچ در نقش ملکه خون، یان مک شین در نقشه پدرخوانده پسر جهنمی و ساشا لین نیز در نقش آلیس موناگان ظاهر خواهند شد.

10- شیشه «۱۸ ژانویه»

ام نایت شیامالان قصد دارد که سه گانه ي ابرقهرمانی خودرا با نام «شیشه» «Glass» ادامه دهد و این فیلم در واقع دنباله ي فیلم «شکاف» «Split» است که امسال ساخته شده و پایان ان با فیلم «شکست ناپذیر» «Unbreakable» ساخته ي سال ۲۰۰۰ مرتبط بود. بازیگرانی مانند بروس ویلیس، ساموئل ال جکسون، جیمز مک آووی و آنیا تیلور جوی آمادگی خودرا برای بازی دراین فیلم اعلام کرده اند.

بهترین فیلم های سینمایی در سال 2019 به همراه داستان فیلم

هنوز جزییات زیادی در مورد این فیلم ارائه نشده و همه ی می‌دانیم که شیامالان عاشق غافلگیر کردن تماشاگران و منتقدان سینماست. پس باید انتظار داشت که تا مدت هاي‌ مدیدی اطلاعات زیادی از این فیلم در دست نباشد. با این وجود برای ساخت این فیلم ۲۰ سال برنامه ریزی شده است بهمین دلیل شیامالان دقیقاً میداند که چکار میـــخواهد بکند.

حتما بخوانید: نام بهترین فیلم های جهان در سال 2019 + داستان بهترین فیلم ها

11- فلارسکی «۸ فوریه»

سث روگن و شارلیز ثرون دریک کمدی بزرگ درسال ۲۰۱۹ همبازی خواهند شد. این دو در فیلمی به نام «فلارسکی» «Flarsky» در نقش بازیگر و تهیه کننده ظاهر خواهند شد که کارگردانی ان را نیز جاناتان لوین بر عهده دارد که فیلم را از روی فیلم نامه اي به قلم دن استرلینگ خواهد ساخت.

بهترین فیلم های سینمایی در سال 2019 به همراه داستان فیلم

فیلم داستان یک روزنامه نگار بدشانس به نام فرد فلارسکی «سث روگن» را بازی خواهد کرد که مدام بدبیاری و روش هاي‌ غلطی که بکار میبرد شرایط را برای او بغرنج می سازد.

وی تصمیم می‌گیرد که به سراغ پرستار و عشق دوران کودکی اش «شارلیز ثرون» برود. اما مشکل این است که این زن اکنون به یکی از قدرتمندترین و دست نیافتنی ترین زنان جهان تبدیل شده ودر این مسیر مشکلات زیادی برای او به وجود می‌آید.

12- دنباله فیلم لگویی «۸ فوریه»

اکران انیمیشن«فیلم لگویی» «The Lego Movie» درسال ۲۰۱۴ همه ی رابا فروش کلی ۴۶۹ میلیون دلاری خود حيرت زده کرد بهمین دلیل دنباله هاي‌ زیادی برای ان درنظر گرفته شد. با این وجود تنها دنباله حقیقی این فیلم که قرار بود درسال ۲۰۱۸ اکران شود اکنون بدلیل برخی مشکلات در مسیر تولید برای اکران درسال ۲۰۱۹ آماده میشود.

بهترین فیلم های سینمایی در سال 2019 به همراه داستان فیلم

هنوز نامی برای این دنباله مشخص نشده ولی باید منتظر اکران ان بود. فیلم نامه این دنباله نیز مانند فیلم اصلی توسط فیل لرد و کریستوفر میلر و البته بازنویسی رافائل باب واکسبرگ نوشته شده است. داستان این دنباله با قسمت اول فیلم در ارتباط بوده و قرار است تفاوت هاي‌ دختران و پسران در بازی کردن و ساختمان سازی مورد بررسی روانسناسانه قرار گیرد.

13- گَمبیت «۱۴ فوریه»

بعد از سال‌ها حرف و وعده و تاخیر بنظر می‌رسد که بالاخره فیلم «گمبیت» «Gambit» با بازی چینینگ تتوم درسال ۲۰۱۹ اکران خواهد شد. وی قرار است دراین فیلم نقش یک جهش یافته ي قمار باز را بازی کند که بدلیل سرقتی که توسط گروهی از جهش یافته ها انجام شده در دادگاه حضور مییابد.

بهترین فیلم های سینمایی در سال 2019 به همراه داستان فیلم

تتوم علاوه بر بازی،تهیه کنندگی فیلم را نیز بر عهده خواهد داشت. جاش زتومر نیز که نوشتن فیلم نامه «پلیس آهنی» را در کارنامه دارد، نویسندگی فیلم نامه را بر عهده خواهد گرفت. تماس هایي نیز با گور وربینسکی برای کارگردانی این فیلم انجام شده اما هنوز حضور او قطعی نشده است.

14- چگونه اژدهای خودرا تربیت کنیم ۳ «۱ مارس»

قسمت سوم انیمیشن «چگونه اژدهای خودرا تربیت کنیم» «How to Train Your Dragon» دنباله اي است که در مسیر تولید با مشکلاتی مواجه شده است. دین دبلویز بار دیگر کارگردانی و نویسندگی این فیلم را بر عهده خواهد داشت.

بهترین فیلم های سینمایی در سال 2019 به همراه داستان فیلم

فیلم به دوران بزرگسالی هیکاپ و تلاش هاي‌ او و اژدهایش در نجات جامعه جدیدی که تشکیل داده اند می‌پردازد. تعداد زیادی از صداپیشه هاي‌ دو قسمت قبلی دراین قسمت نیز حضور خواهند داشت.

15- کاپیتان مارول «۸ مارس»

نخستین فیلم ابرقهرمانی زن-محور دنیای مارول در نهایت درسال ۲۰۱۹ اکران خواهد شد اما نتیجه ي کار بی شک ارزش این همه ی صبر را خواهد داشت.

بهترین فیلم های سینمایی در سال 2019 به همراه داستان فیلم

در فیلم «کاپیتان مارول» «Captain Marvel» بری لارسون در نقش کارول ظاهر خواهد شد که نشان داده در تمامی سبک هاي‌ سینمایی توانایی نقش آفرینی دارد. گرچه هنوز نمی‌دانیم دراین فیلم ابرقهرمانی چه اتفاقاتی رخ خواهد داد اما آنا بودن و رایان فلک برای کارگردانی این فیلم درنظر گرفته شده اند.

16- گودزیلا: سلطان هیولاها «۲۲ می»

فیلم «گودزیلا:سلطان هیولاها» «Godzilla: King of Monsters» دنباله اي بر فیلم موفق این فرانچایز درسال ۲۰۱۴ است که با استقبال تماشاگران و منتقدان روبه‌رو شد.

بهترین فیلم های سینمایی در سال 2019 به همراه داستان فیلم

دراین فیلم بازیگران جدیدی مانند میلی بابی براون، ورا فارمیگا و کایل چندلر خانواده اي را تشکیل خواهند داد که گودزیلا زندگی ان ها رابه طور کلی به هم خواهد ریخت. کن واتانابی و اوشی جکسون جونیور نیز دراین فیلم حضور خواهند داشت که هنوز جزییات زیادی از داستان ان بدست رسانه ها نرسیده است.

17- دامبو «۲۹ مارس»

کمپانی دیزنی دنباله هاي‌ جدیدی را از انیمیشن هاي‌ کلاسیک خود در نوبت ساخت دارد اما یکی از بهترین و جالب ترین ان ها انیمیشن «دامبو» «Dumbo» ساخته ي تیم برتون است که در ان کالین فارل در نقش هولت ظاهر خواهد شد که قبلا در سیرک کار می کرده و اکنون پس از بازگشت از جنگ زندگی اش زیر و رو می‌شود.

بهترین فیلم های سینمایی در سال 2019 به همراه داستان فیلم

هولت با مکس مدیچی صاحب سیرک «دنی دویتو» برای مراقبت از یک فیل تازه بدنیا آمده همکاری میکند که گوش هاي‌ درازش وی را به یک موجود خنده دار و البته معروف تبدیل کرده است. مایکل کیتون و اوا گرین نیز همراه با آلن آرکین دراین فیلم حضور خواهند داشت و با این همه ی ستاره و شخصیت سرشناس باید منتظر یک فیلم فوق العاده باشیم.

18- شازم! «۵ آوریل»

سال هاست که برای ساخت این فیلم تلاش میشود اما گفته شده که این فیلم کمیک دنیای دی سی در نهایت درسال ۲۰۱۹ اکران خواهد شد. گرچه این فیلم برای ساخت با مشکلات زیادی مواجه شده و هنوز بازیگری برای ان انتخاب نشده است اما فیلم «شازم!» «Shazam!» بی شک روح تازه اي را در کالبد دنیای دی سی خواهد دمید.

بهترین فیلم های سینمایی در سال 2019 به همراه داستان فیلم

در واقع دراین فیلم ابرقهرمانی یک نوجوان تنها با گفتن یک واژه قدرتی ابرقهرمانی بدست می آورد که رویه اي متفاوت با دیگر فیلم هاي‌ دنیای دی سی خواهد داشت. هنوز بازیگران، نویسنده و کارگردان این فیلم بطور قطعی مشخص نشده اند.

19- زندگی پنهان حیوانات خانگی ۲ «۳ جولای»

انیمیشن «زندگی پنهان حیوانات خانگی» «The Secret Life of Pets» با داستانی دوست داشتنی درسال ۲۰۱۶ وارد سینماها شد و گرچه قرار بود قسمت دوم ان درسال ۲۰۱۸ اکران شود اما بعد ها این تاریخ یکسال دیگر به تعویق افتاد.

بهترین فیلم های سینمایی در سال 2019 به همراه داستان فیلم

در قسمت دوم کارگردان و نویسنده فیلمنامه قسمت اول حضور داشته و داستان ماجراجویی هاي‌ دیوانه ترین حیوانات خانگی نیویورک سیتی ادامه خواهد داشت. بدین ترتیب باید منتظر فیلم موفق جدیدی به کارگردانی کریس رناد و تیم او باشیم.

20- فیلم بدون عنوان ترمیناتور «۲۶ جولای»

ترمیناتور درسال ۲۰۱۹ به سینماها باز خواهد گشت. قرار است که تیم میلر که فیلم «ددپول» «Deadpool» را در کارنامه دارد کارگردانی جدید ترین قسمت فیلم «ترمیناتور» «Terminator» را بر عهده داشته باشد و جیمز کامرون نیز در نقش تهیه کننده دراین پروژه حضور خواهد داشت.

بهترین فیلم های سینمایی در سال 2019 به همراه داستان فیلم

گرچه آخرین قسمت از این فرانچایز چندان مورد استقبال قرار نگرفت اما بنظر میرسد ساخت قسمت جدید در مسیر درستی قرار دارد. به گفته ي کامرون تمامی داستان ها و اتفاقاتیکه از قسمت دوم ترمیناتور رخ داده دراین فیلم نادیده گرفته خواهند شد. همچنین آرنولد شوارتزنگر و لیندا همیلتون نیز به این فرانچایز بازگشته و قرار نسیت تغییری در چهره ان ها بدلیل بالا رفتن سن اتفاق بیفتد.

در ادامه، لیست دوم بهترین فیلم های دنباله دار سینمایی سال 2019

اینروزها تب ساخت فیلم هاي‌ دنباله دار هالیوود را فرا گرفته و تقریبا درصد بالایی از فیلم هایي که هر هفته اکران میشوند را فیلم هایي که دنباله داشته و یا خود دنباله ي فیلم هاي‌ دیگر هستند تشکیل میدهند. در قسمت اول این شما رابا تعدادی از فیلم هاي‌ بزرگی که درسال ۲۰۱۹ اکران خواهند شد آشنا کردیم ودر ادامه قصد داریم تعداد دیگری از این فیلم ها رابه شما معرفی نماییم.

سفر دریایی پزشک دولیتل «۱۲ آوریل»

شاید اسم ادی مورفی بیش از هر کس دیگری با پزشک دولیتل مترادف باشد اما قرار است که رابرت داونی جونیور درسال ۲۰۱۹ ایفاگر نقش پزشک دولیتل در «سفر دریایی پزشک دولیتل» «The Voyage of Doctor Dolittle» باشد. در حالیکه بنظر می‌رسد پس از اکران قسمت چهارم فیلم هاي‌ «انتقام جویان» «Avengers» دیگر کار داونی جونیور با این فرانچایز تمام خواهد شد.

بهترین فیلم های سینمایی در سال 2019 به همراه داستان فیلم

وی دست کم برای مدتی نقش پزشک دولیتل را بازی خواهد کرد. این فیلم بر اساس فیلم نامه اي از استفن کاگان و باکارگردانی خود او ساخته خواهد شد. هنوز چیزی در مورد جزییات فیلم نامه گفته نشده است اما با توجه به استعداد رابرت داونی جونیور باید منتظر فیلمی موزیکال شبیه فیلم سال ۱۹۶۷ این مجموعه باشیم.

انتقام جویان ۴ «۳ می»

فیلم «انتقام جویان ۴» پایان فاز سوم فیلم هاي‌ مارول است که بدین معنا خواهد بود که این فیلم به احتمال فراوان یکی از جذاب ترین فیلم هاي‌ این استودیو باشد. با توجه به این‌که تعداد زیادی از فرانچایزهای این کمپانی به پایان رسیده و قراردادهای بازیگران نیز به پایان خواهد رسید.

بهترین فیلم های سینمایی در سال 2019 به همراه داستان فیلم

دراین قسمت باید منتظر هر اتفاقی مانند کشته شدن شخصیت هاي‌ اصلی داستان باشیم. این فیلم علاوه بر پایان دادن به داستان هایي که در ۳ قسمت قبلی به ان ها پرداخته شده باید زمینه را برای ساخت اسپین آف ها و یا حتی دنباله هاي‌ جدید نیز فراهم کند.

قسمت سوم این مجموعه با نام «انتقام جویان: نبرد بی پایان» «Avengers: Infinity War» درسال آینده اکران خواهد شد که تماشای ان خالی از لطف نخواهد بود.

جان ویک: فصل سوم «۱۷ می»

بوگی من بار دیگر درسال ۲۰۱۹ به روی پرده خواهد رفت و کیانو ریوز نیز برای بازگشت در نقش قاتلی بازنشسته و دوستدار سگ ها در فیلمی با عنوان «جان ویک: فصل سوم» « John Wick: Chapter Three» آماده می‌شود. کیانو ریوز با نخستین فیلم این مجموعه همه ی را حيرت زده کرد ودر قسمت دوم نیز نشان داد که می‌تواند موجبات موفقیت این فرانچایز را فراهم نماید.

بهترین فیلم های سینمایی در سال 2019 به همراه داستان فیلم

این فیلم در دو فصل گذشته فروش قابل توجهی داشته و با توجه به موفقیت اکران قسمت دوم در فصل تابستان باید انتظار داشت که به رغم سخت بودن رقابت دراین فصل، جان ویک بار دیگر بتواند تماشاگران بسیاری رابه سینماها بکشاند.

دنباله بدون نام مردان سیاهپوش «۱۷ می»

استودیو فیلم سازی سونی برای ساخت اسپین آفی از فیلم «مردان سیاهپوش» «Men in Black» آماده می‌شود. فیلم نامه این فیلم که هنوز عنوانی برای ان مشخص نشده توسط مت هالووی و آرت مارکوم نوشته می‌شود.

بهترین فیلم های سینمایی در سال 2019 به همراه داستان فیلم

که میخواهند داستانی در زمان معاصر ودر ابعاد جهانی دنبال کنند. بنظر می‌رسد که تامی لي جونز و ویل اسمیت دراین پروژه حضور نداشته و بازیگران جدیدی نقش هاي‌ این اسپین آف را بازی خواهند کرد.

علاء الدین «۲۴ می»

گای ریچی درسال ۲۰۱۹ از ماجراجویی جاه طلبانه و نامتعارف خود با نام «علاء الدین» «Aladdin» درسال ۲۰۱۹ رونمایی خواهد کرد که منا مسعود و نائومی اسکات نقش هاي‌ اصلی را بر عهده خواهند داشت. این دو بعد از تست هاي‌ فراوان در سراسر دنیا برای این نقش ها انتخاب شده اند.

بهترین فیلم های سینمایی در سال 2019 به همراه داستان فیلم

پس باید مسعود و اسکات را بهترین گزینه ها برای ایفای نقش علاء الدین و یاسمن دانست. ویل اسمیت دراین فیلم جای رابین ویلیامز را برای شخصیت جنی خواهد گرفت و مروان کنزاری نیز در نقش منفی جعفر حاضر خواهد شد. نسیم پدراد و بیلی مگنوسن نیز دیگر بازیگران این فیلم خواهند بود.

فرشتگان چارلی «۷ ژوئن»

الیزابت بنکس برای ساخت بازسازی فیلم «فرشتگان چارلی» «Charlie’s Angels» درسال ۲۰۱۹ آماده می‌شود. البته اینبار نه بعنوان بازیگر بلکه در مقام کارگردان دراین پروژه حضور داشته و دومین تجربه ي کارگردانی خودرا انجام خواهد داد.

بهترین فیلم های سینمایی در سال 2019 به همراه داستان فیلم

گرچه هنوز مشخص نشده که چه بازیگرانی دراین فیلم حضور خواهند داشت اما بر اساس شایعات وی به دنبال بازیگرانی مانند کریستین استوارت، لوپیتا انیونگو برای نقش هاي‌ اصلی فیلم خود است.

داستان اسباب بازی ۴ «۲۱ ژوئن»

اگر هنوز در فکر صحنه هاي‌ دردناک انیمیشن «داستان اسباب بازی ۳ » «Toy Story 3» هستید باید بدانید که قسمت چهارم این مجموعه نیز در راه است.

بهترین فیلم های سینمایی در سال 2019 به همراه داستان فیلم

گرچه هنوز جزییات داستان قسمت چهارم این مجموعه فاش نشده و تاریخ اکران نیز یک‌بار به تعویق افتاده اما بر اساس شنیده ها استودیو پیکسار برنامه هاي‌ ویژه اي برای این قسمت دارد. رشیدا جونز و ویل مک کورمک داستان ان را نوشته و جان لستر و جاش کولی نیز به صورت مشترک کارگردانی ان را بر عهده خواهند داشت.

مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه ۲ «۵ جولای»

قرار است که درسال ۲۰۱۹ نیز مرد عنکبوتیِ تام هالند به ماجراجویی هایش دریک فیلم مستقل ادامه دهد که یکیدیگر از تجارب دوران دبیرستان پیتر پارکر را دنبال خواهد کرد. نخستین قسمت از این مجموعه با نام «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» «Spider-Man: Homecoming» از طرق منتقدان و سینماروها مورد استقبال خوبی قرار گرفت.

بهترین فیلم های سینمایی در سال 2019 به همراه داستان فیلم

و قسمت دوم نیز تعداد زیادی از فاکتورهایی که منجر به استقبال از قسمت اول شد رابا خود همراه خواهد داشت. این قسمت نیز توسط جان واتس کارگردانی شده و کریس مکنا و اریک سومرز نیز در مقام نویسنده درکنار تام هالند و جان واتس خواهند بود.

تاپ گان ۲ «۱۲ جولای»

درسال ۲۰۱۹ جوزف کازینسکی برای ساخت یکی از دنباله هایي که سال هاست انتظار ساخت ان میرود با تام کروز همراه خواهد شد. قسمت دوم فیلم «تاپ گان» «Top Gun» در دنیای تکنولوژی هواپیماهای بدون سرنشین و هواپیماهای نسل پنجم خواهد گذشت.

بهترین فیلم های سینمایی در سال 2019 به همراه داستان فیلم

جری بروکهایمر نیز بعنوان تهیه کننده دراین دنباله حضور خواهد داشت اما هنوز مشخص نشده که بازیگران اصلی فیلم اول در قسمت بعدی نیز حضور خواهند یافت یا خیر. با این وجود وال کیلمر گفته است که در صورتی که از او خواسته شود برای نقش آفرینی آماده خواهد بود.

شیر شاه «۱۹ جولای»

اتومبیل ساخت مجدد فیلم ها در استودیو دیزنی به خوبی پیش می‌رود و بازسازی انیمیشن «شیر شاه» «The Lion King» از جان فاوریو نیز یکی از پروژه هاي‌ جاه طلبانه جدید این کمپانی در زمینه فیلم هاي‌ لایو اکشن خواهد بود. جیمز ارل جونز برای نقش موفاسا باز خواهد گشت و دونالد گلوور نیز صداپیشگی نقش سیمبا را بر عهده خواهد داشت.

بهترین فیلم های سینمایی در سال 2019 به همراه داستان فیلم

هنوز هیچ کسی برای ایفای نقش نالا قرارداد امضا نکرده اما خبرها حاکی از ان است که این نقش به بیانسه سپرده خواهد شد. سث روگن و بیلی ایچنر نیز برای نقش هاي‌ تیمون و پومبا باز خواهند گشت. گرچه تصور دنیای حیوانات «شیر شاه» در قالب یک لایو اکشن کمی سخت است اما فاوریو نشان داده که دراین زمینه تبحر خاصی دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهترین فیلم های سینمایی در سال 2019 به همراه داستان فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..