تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاردیف ۱ -۵ منچستریونایتد /شروع رویایی سولسشر روی نیمکت شیاطین سرخ

تیم منچستریونایتد در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس مهمان تیم کاردیف بود که با نتیجه پنج بر یک به پیروزی رسید.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،تیم منچستریونایتد در هفته هجدهم رقابتهای لیگ برتر انگلیس مهمان تیم کاردیف بود که با نتیجه پنج بر یک به پیروزی رسید.

راشفورد در دقیقه 4، هررا در دقیقه 29، مارسیال در دقیقه 41 و لینگارد در دقایق 56 (از روی نقطه پنالتی) و 90 برای میهمان و کاماراسا در دقیقه 37 (از روی نقطه پنالتی) برای کاردیف گلزنی کردند.

اوله گونار سولسشر سرمربی موقت یونایتد که تا پایان فصل جانشین مورینیو شده است، در این مسابقه برای نخستین بار روی نیمکت شیاطین سرخ نشست و شروعی رویایی داشت.  همچنین برای نخستین بار از سال 2013 به بعد منچستریونایتد موفق می شود که پنج گل یا بیشتر در یک بازی لیگ برتر به ثمر برساند. آخرین بار بازی خداحافظی فرگوسن در مسابقه یونایتد برابر وست برومویچ بود.

یونایتد با این پیروزی 29 امتیازی شد و همچنان در رتبه ششم قرار دارد. کاردیف نیز با 14 امتیاز هفدهم است.

بیشتر بخوانید:

تقدیر از بازیکن لیورپول در شانزدهمین سال حضور در لیگ جزیره

لیورپول - منچستریونایتد/ جهنم آنفیلد آماده پذیرایی از شیاطین سرخ

چلسی ۲ - ۰ منچسترسیتی /ساری بال، تیکی تاکای پپ را به زانو درآورد

انتهای پیام/

پیروزی منچستریونایتد مقابل کاردیف



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاردیف ۱ -۵ منچستریونایتد /شروع رویایی سولسشر روی نیمکت شیاطین سرخ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..