تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تقابل کیمیا کاشت کردستان با آلومینیوم اراک در پایان نیم فصل دور اول

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،هفته سوم لیگ دسته یک هندبال باشگاه‌های کشور روز جمعه ۳۰ آذرماه با انجام دیدار‌های هفته سوم در شهر‌های مختلف پیگیری خواهد شد.

کیمیا کاشت کردستان به عنوان نماینده استان در این رقابت‌ها در هفته سوم روز جمعه ۳۰ آذرماه ساعت ۱۶ در سالن سرپوشیده ۱.۱۷ بهاران به مصاف تیم آلومینیوم اراک خواهد رفت.

نماینده استان در هفته اول هیات هندبال خرم آباد را شکست داد و در هفته دوم مغلوب مقاومت البرز شد و اکنون با دو امتیاز و یک بازی بیشتر در صدر جدول گروه خود قرار دارد.

محمد عرفان سعیدی، لقمان علیمحمدی، شاهو ایل بیگی، سامان ملایی، هیوا رضوی، محمد رحمتی، پوریا پرویزی، ماجد کریمی، کیومرث کرمی، دانیال ساعد موچشی، سید آرام سلامی، سهند مرادی، پوریا کریم نژاد، نیما صادقی، متین خضری، آریان علی پناه به عنوان بازیکن و جمال قادریان زاده، جمال الدین مردوخی و خبات نوروزی به ترتیب به عنوان سرمربی، مربی و سرپرست ترکیب تیم کیمیا کاشت کردستان تشکیل می‌دهند.

گفتنی است، در پایان این رقابت‌ها و مشخص شدن جایگاه تیم‌ها دو تیم اول هر گروه به دور دوم لیگ دسته یک صعود می‌کنند.

انتهای پیام/م

تقابل کیمیا کاشت کردستان با آلومینیوم اراک  در سنندج



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تقابل کیمیا کاشت کردستان با آلومینیوم اراک در پایان نیم فصل دور اول»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..