تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اپل در سال آینده آیپد مینی 5 و آیپدی 10 اینچی را رونمایی خواهد کرد

اپل قصد دارد پنجمین نسخه‌ی آیپد مینی را به‌همراه آیپد پایین‌رده‌ی ۱۰اینچی در نیمه‌ی اول ۲۰۱۹ رونمایی کند.

به‌نظر می‌رسد اپل (Apple) در تلاش برای توقف روند کاهشی فروش محصولات خانواده‌ی آیپد، درحال‌آماده‌سازی نسل پنجم تبلت ارزان‌قیمتش، آیپد مینی ۵ (ipad Mini 5)، برای نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۹ است.

قیمت آخرین مدل موجود از آیپد مینی (ipad Mini) در سال ۲۰۱۷ و در نسخه‌ی ۱۲۸گیگابایتی تا ۳۹۹ دلار کاهش پیدا کرد؛ اما درحقیقت از سال ۲۰۱۵، کوچک‌ترین عضو خانواده‌ی آیپدهای اپل به‌روزرسانی خاصی تجربه نکرده‌ است. ازاین‌رو، دو ماه پس از آنکه شایعات تصمیم اپل برای توقف سری آیپد مینی را نشان می‌داد، مینگ چی کو، تحلیلگر معتبر اپل، این ادعا را رد کرد و مدعی شد این شرکت درحال‌کار روی نسخه‌ی بعدی آیپد مینی با پردازنده‌ای قدرتمندتر و نمایشگری ارزان‌تر است.

صرف‌نظر از آیپد مینی، جدیدترین اخبار نشان می‌دهد اپل نسخه‌های بزرگ‌تر آیپد را نیز فراموش نکرده و برای ششمین نسخه از آیپد ۹.۷اینچی خود نیز جانشینی ۱۰اینچی و ارزان‌قیمت درنظر گرفته‌ که از حاشیه‌هایی باریک‌تر بهره می‌برد.

آیپد / ipad

شایان ذکر است آیپد ۹.۷اینچی آخرین‌بار در مارس۲۰۱۸ و قبل از آن، در همین ماه در سال ۲۰۱۷ به‌روزرسانی شده‌ بود. این سری از آیپدها ضخیم‌تر و سنگین‌تر از آیپد پروهای بالارده هستند؛ اما همانند برادران لوکسش از قلم‌های اختصاصی اپل پشتیبانی می‌کنند و مهم‌تر از همه، فقط ۳۲۹ دلار قیمت دارند.

درپایان، گفتنی‌ است اپل در مواجهه با روند نزولی فروش آیپدها در سال جاری، به‌دنبال تکرار روند موفقش در سال ۲۰۱۷ برای سال بعد است. این‌طور که پیداست، این شرکت نام‌دار آمریکایی با دو آیپد ارزان‌قیمت جدیدش و نیز استفاده از پنل‌های ارزان‌تر LED کره‌ای به‌جای نسخه‌های تولید ژاپن آن درپی رسیدن به این‌ هدف است.

دیدگاه شما دراین‌باره چیست؟ آیا آیپدها در سال پیش‌ رو خواهند توانست فروش درخورتوجهی برای اپل رقم بزنند؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اپل در سال آینده آیپد مینی 5 و آیپدی 10 اینچی را رونمایی خواهد کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..