تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چرا انتظار باشگاه تراکتورسازی بیهوده است؟

ساعت: 10:25 منتشر شده در مورخ: 1397/09/29 شناسه خبر: 1439803

به نظر می‌رسد انتظار تراکتورسازان برای بازگشت دو مهاجم فراری این تیم بیهوده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، هنوز از سرنوشت آنتونی استوکس و لی هری اروین دو مهاجم گلزن و خارجی تیم فوتبال تراکتورسازی خبری قطعی در دسترس نیست و معلوم نیست که آیا آنها به این تیم برمی‌گردند یا خیر؟ این دو بازیکن که در آستانه بازی با پرسپولیس از باگشت به تبریز سر باز زده و قید ادامه حضور در تراکتورسازی را زدند، همچنان بر این خواسته خود پافشاری می‌کنند و بعید به نظر می‌رسد که به جمع سرخ‌پوشان بازگردند.

 

گرچه ستاره ایرلندی در این بین به همراه خانواده خود رفت و برگشتی چند روزه به تبریز داشت اما مذاکراتش با باشگاه تراکتورسازی سرانجامی نیافت و او برای چندمین بار تبریز را ترک کرد. با این حال باشگاه تراکتورسازی کماکان به بازگشت این بازیکنان امیدوار است و در آخرین مصاحبه‌ای که علیرضا اسدی مدیرعامل این باشگاه انجام داد نیز این موضوع را به صراحت اعلام کرد.

 

مسئولان باشگاه تراکتورسازی می‌گویند دو بازیکن مذکور تحت قرارداد این باشگاه بوده و تا زمانی که این قراردادها ملغی نشوند، بازیکن این تیم محسوب می‌شوند و از این رو چاره‌ای جز بازگشت ندارند. آنها همچنین مدعی هستند اگر این بازیکنان به قرارداد خود پایبند نباشند، راه قانونی باز بوده و می‌توانند شکایت خود را به فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) برده و از طریق این نهاد بین‌المللی اعاده حقوق کنند.

 

تراکتورسازان به امید تداوم همکاری تا این لحظه صبر کرده‌اند اما اینکه این دو بازیکن ساز مخالف می‌زنند خود به خود سوالاتی در ذهن متبادر می‌سازد از جمله اینکه آیا قراردادهای فی‌مابین محکم و قابل پیگیری است یا خیر؟ یا سوال دیگر اینکه اگر قراردادهای این بازیکنان قابل شکایت است چرا آنها هیچ ابایی از عدم بازگشت ندارند؟ در صورتی که اگر چنین باشد بدون‌شک متخلف شناخته شده و محرومیت در انتظارشان خواهد بود.

 

چیزی که مشخص است این است که استوکس و اروین در این مدت تمایلی به بازگشت نشان نداده‌اند و تلاش باشگاه تراکتورسازی و انتظار این باشگاه برای بازگرداندن این دو بازیکن بی‌ثمر به نظر می‌رسد. لذا تراکتوری‌ها در فرصت نقل و انتقالات زمستانی نیم‌فصل که از تاریخ 16 دی ماه شروع تا تاریخ 14 بهمن ماه ادامه خواهد داشت، باید به فکر جایگزین مناسب باشند.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چرا انتظار باشگاه تراکتورسازی بیهوده است؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..