تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




غذاهای لاکچری برای بالاشهر نشین ‎ها؛ ژامبون گوزن تا موز قرمز

چه باور کنیم چه نکنیم ثروت و فقر در تهران به تا اندازه ای رخ به رخ یکدیگر قرار گرفته اند که در گذشته تصورش نبود؛ فکرش هم خیلی سخت بود که روزی فاصله ۱۲‌ــ‌۱۰کیلومتری جنوب تا شمال تهران، آن‌قدر زیاد شود که با یک عمر دویدن هم نتوان آن را طی کرد.

شاید باور نکنید که امروز در شرایطی قرار هستیم که در قسمتی از تهران خودمان  برخی از سرِ نداری مجبور به گرو گذاشتن کارت یارانه‌ برای خرید نان باشند و بعضی از مردم در گوشه ای دیگر از شهر مثل ریگ، پول خرج موز قرمز ، سیب چوبی ، ژامبون گوزن و سوسیس قوچ شکار و خوراکی و غذاهای لاکچری که حتی جنوب شهری‌ها، اسمش را هم نشنیده‌اند.

غذا های لاکچری برای بالاشهر نشین ‎ها

گرچه اختلاف طبقاتی، موضوع جدیدی نیست و سال‌هاست مردم کم‌درآمد
جامعه با آن دست و پنجه نرم می‌کنند و به خودشان قبولانده‌اند که نباید شغل،
درآمد، خانه، ماشین، تفریحات، مدارس فرزندان و خلاصه زندگی‌شان
را با ژن خوب‌ها، آقازاده‌ها و خیلی‌های دیگر از این دست مقایسه کنند،
ولی شاید هیچ وقت تا این اندازه، بین قشر «دارا و ندار»، «پردرآمد و کم‌درآمد» و «ثروتمند و فقیر» فاصله نبوده است.

غذاهای لاکچری تهران

مسئله‌ای که فهمیدنش چندان سخت نیست؛ نه نیاز به نمودارهای
اقتصادی ضریب جینی دارد، نه آمارهای مرکز آمار؛ فقط کافی است یک‌بار
از شمال شهر و خیابان‌های فرشته و زعفرانیه و به‌قول معروف محله‌های
دیپلمات‌نشین، قدم‌زنان به‌سمت جنوب شهر بروید تا دروازه‌غار
و اتابک و اگر حوصله داشتید تا حاشیه‌های این کلان‌شهرِ پهن‌پیکر.

غذاهای لاکچریسیب چوبیغذاهای لاکچریقیمت سیب چوبی

اگر سری به برخی مراکز خرید سوپرلاکچری شمال شهر بزنید،
شاید خیلی چیزها برایتان غیرعادی باشد؛ از‌آب معدنی‌های اروپایی و شیر و
کیک‌های خارجی، تا میوه‌های عجیب و غریبی که نه اسمشان را شنیده‌اند
و نه می‌دانید چطور باید آن‌ها را خورد؛
میوه‌هایی که در بسته‌بندی‌های خاص و با برند همان مرکز خرید و با قیمت‌هایی
نجومی عرضه می‌شود، میوه‌هایی که باید پرسید؛
چطور و از کجا از این پاساژهای سوپرلاکچری سر درآورده‌اند؟

ژامبون‌ها و سوسیس‌هایی با گوشت گوزن و آهو که به‌گفته
صاحبان فروشگاه‌های لاکچری، به‌دلیل طبع گرم و آهن فراوان، طالبان زیادی میان
ثروتمندان و اقشار پردرآمد جامعه دارد و مطابق میل و سلیقه آنها سفارش داده شده است.

غذاهای لاکچریموز قرمز

شهر تهران به‌شدت درگیر توزیع ناعادلانه ثروت است؛ به‌نحوی‌که در مقابل گزارش‌هایی که هر روز از فقر و پایین‌ آمدن کیفیت زندگی مردم منتشر می‌شود، آدم‌هایی با زندگی لاکچری و پر زرق و برق و خودروهای میلیاردی و خانه‌های چند ده‌میلیاردی‌ صف کشیده‌اند؛ افرادی که در برابر مردمی جلوه‌گری و خودنمایی می‌کنند که تا دیروز زندگی نسبتاً خوبی داشتند و حالا برای تأمین قوت لایموت، کارت بانکی یارانه گرو می‌گذارند.

فروش گوشت لاکچری شکار در رستوران‌های غذاهای خاص

یک تلفن به رستوران‌های غذاهای خاص در تهران کافی است که بتوانید غذایی با گوشت پرندگان مهاجر سفارش دهید! رستوران‌هایی که غذاهای محلی می‌پزند، فسنجان با گوشت غاز وحشی را به قیمت هر پرس ۷۰ هزار تومان به فروش می‌رسانند …

نسل‌کشی پرندگان مهاجر در فریدونکنار، بازار پررونقی حتی برای رستوران‌های تهران ایجاد کرده است و حاصل تمام اعتراضات فعالان محیط زیست و حقوق حیوانات، منجر به کمی کوچک‌تر شدن بازار فریدونکنار و کاهش بخشی از تورهایی هوایی شد که این مهاجران را راهی آشپزخانه و قابلمه برخی‌ها می‌کرد.

غذاهای لاکچریمیوه ها و غذاهای لاکچریغذاهای لاکچری با قیمت های فضایی

یک تلفن به رستوران‌های غذاهای محلی تهران کافی است که بتوانید غذایی با گوشت پرندگان مهاجر سفارش دهید؛ رستوران‌هایی که غذاهای محلی می‌پزند، فسنجان با گوشت غاز وحشی را به قیمت هر پرس ۷۰ هزار تومان به فروش می‌رسانند؛ اگرچه سفارش‌های مربوط به پرندگان وحشی خیلی متنوع نیست و بستگی به این دارد که گوشت مرغابی یا غاز در دسترس صاحب رستوران باشد اما بسیاری از رستوران‌هایی که غذای محلی سرو می‌کنند، به شرط دریافت پیش‌پرداخت و قطعی شدن سفارش، حاضرند که غذای با گوشت پرنده مهاجر بپزند.
رستوران‌داران می‌گویند که گوشت پرندگان وحشی با ذائقه همه افراد جور در نمی‌آید البته بر خلاف نظر این رستوران‌داران، ساکنان شمال، گوشت پرندگان وحشی را بسیار خوشمزه‌تر از اردک‌های اهلی توصیف می‌کنند و وقتی می‌خواهند برای میهمان خود سنگ تمام بگذارند، به شکارچیان مراجعه می‌کنند و از آنها پرنده شکار شده می‌خرند.

فارس /تسنیم




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «غذاهای لاکچری برای بالاشهر نشین ‎ها؛ ژامبون گوزن تا موز قرمز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..