تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معرفی خودروی nio es6 این شاسی بلند برقی

این روزها بازار تولید خودروهای برقی داغ است و رفته رفته مردم تمایل بیشتری به استفاده از این ماشین ها پیدا می کنند. این بار باز هم یک خودروساز چینی دست به تولید یک شاسی بلند برقی زده است. خودروی nio es6 همان خودروی برقی است که در ادامه در نیک صالحی درباره آن توضیح می دهیم.

معرفی خودروی nio es6

کمپانی نیو ،دیگر یک برند گمنام نیست چرا که در طول همین فعالیت محدود خود
محصولاتی را رونمایی کرده است که به این شرکت لقب تسلای چینی را داده اند.
چرا این الکتریکی ساز جدید سودای جهانی شدن را در سر دارد.

خودروی nio es6طراحی خودروی nio es6

پس از این اولین شاسی بلند این شرکت با نام ES8 معرفی و روانه بازار چین شد حالا دومین محصول بلند قامت الکتریکی نیو با نام ES6 معرفی شد. این کراس اوور جدید از ویژگی های برادر بزرگتر خود بهره می برد اما در کلاس ارزان تری عرضه خواهد شد تا بفروش بیشتر نیو کمک کند. این برند نوپا اما در حد جهانی ،محصول جدید خود را خودرویی الکتریکی ،هوشمند و با پرفورمنس بالا می نامد.

وظیفه تامین نیروی محرکه بر عهده دو موتور الکتریکی با مجموع ۵۳۶ اسب بخار نهاده شده است . البته مدل فول این خودرو به سیستم چهار چرخ متحرک مجهز شده است. البته کمتر در خودروهای الکتریکی از اینگونه ترکیب ها استفاده می گردد. ES6 دارای پیشرانه‌ مگنت دائمی کارا PM با خروجی ۲۱۵ اسب بخار و پیشرانه‌ی القای پرفورمنس IM است که خروجی آن به ۳۲۲ اسب بخار می‌رسد.

خودروی nio es6بررسی خودروی nio es6

موتور اولی برای رانندگی های روزمره و با سرعت های پایین بکار خواهد آمد و اما در زمان شتابگیری و سرعت های بالا موتور دوم به کمک موتور اولی خواهد آمد. تا کنون هیچ خودرو سازی از این دو پیشرانه متفاوت الکتریکی در کنار یکدیگر استفاده نکرده است.نیو مدعی است که این ترکیب باعث کاهش هزینه و افزایش قدرت خواهد شد.

مشخصات خودروی nio es6خودروی nio es6جزئیات خودروی nio es6

ES6 با این مشخصات فنی فقط ۴٫۷ ثانیه نیاز دارد تا به تندی ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد . البته حداکثر سرعت این کراس اوور نئو برابر با ۲۰۰ کیلومتر در ساعت است. مدل سفارشی که از پکیج باتری های ۸۰ کیلو وات ساعتی بهره می برد قابلیت پیمایش با یکبار شارژر ۵۱۰ کیلومتری را طبق استاندارد های NECD دارد. البته نسخه پایه از باتری های ۷۰ کیلووات ساعتی بهره می برد.

در خصوص میزان دقیق وزن ES6 صحبتی به میان نیامده است اما این الکتریکی ساز جدید
برای رژیم وزنی این خودرو از بدنه تماما آلومینیوم استفاده نموده ضمن اینکه در برخی
از قسمتهای شاسی از فیبر کربن استفاده کرده است.

خودروی nio es6خودروی nio es6 برقی

از نظر ابعاد مدل ES6 از برادر خود کوتاهتر و کم عرضتر است و طول و پهنای آن به ترتیب
۴۸۵۰ و ۱۹۶۵ میلی‌متر می‌باشد فاصله‌ی بین محوری نیز اگرچه ۲۹۰۰ میلی‌متر است
اما کاملاً مناسب بوده و اجازه‌ی پیکربندی ۵ و ۷ نفره کابین را می‌دهد.

خودروی nio es6طراحی داخلی خودروی nio es6

در کابین خودرو بیش از هر چیز صفحه نمایش بسیار بزرگی تعبیه شده است که به گفته نیو
به هوش مصنوعی NOMI مجهز شده است. غربیلک فرمان D شکل، صندلی‌های اسپورت،
پوشش سقف میکرو فیبری و… از جمله شاخصه‌های کابین هستند. به‌صورت سفارشی
هم می‌توان کابین و صندلی‌های چرم ناپا را انتخاب کرد.

خودروی nio es6نمای داخل کابین خودروی nio es6

قیمت Nio ES6 از قیمت ۵۱،۸۰۰ دلار در مدل پایه آغاز خواهد شد و در نسخه فول
به ۶۴،۸۵۰ دلار نیز خواهد رسید. اولین نمونه‌های ES6 جدید با آغاز ماه ژوئن
۲۰۱۹ به مشتریان چینی تحویل داده خواهند شد.

جزئیات بیشتر درباره شاسی بلند برقی nio es6

محصول دوم این شرکت نیز یک شاسی‌بلند برقی است. البته این بار این کراس‌اوور در سگمنت میان‌سایز قرارگرفته و ES6 نام دارد.

به گزارش «اخبار خودرو»، بالاخره نیو (Nio) نشان داد که برای ورود به دنیای خودروهای برقی جدی است و قصد ندارد با معرفی یک تک‌محصول کار خود را به‌پایان برساند. محصول دوم این شرکت نیز یک شاسی‌بلند برقی است. البته این بار این کراس‌اوور در سگمنت میان‌سایز قرارگرفته و ES6 نام دارد. محصول پیشین نیو ES8 نام داشت و بیشتر باهدف عرضه به مشتریان لوکس‌پسند معرفی‌شده بود. اما ES6 اهداف کوچک‌تری دارد و قصد دارد در بازه قیمتی پایین‌تری عرضه شود.

درواقع ES6 گزینه‌ای است که آمار فروش محصولات این برند را بالا خواهد برد. اما چینی‌ها از این خودرو به‌عنوان شاسی‌بلند تمام برقی با پیمایش بالا و توان فنی بالا یاد می‌کنند. توان ۴۰۰کیلووات این خودرو از دو موتوربرقی خارج می‌شود که هرکدام وظیفه به حرکت درآوردن دو چرخ در یک محور را دارند. بنابراین ES6 نیز همچون برادر بزرگ‌ترش چهار چرخ محرک خواهد بود. البته به گفته مسئولین نیو برای افزایش مسافت قابل پیمایش، موتورهای برقی می‌توانند توان محدودشده ۱۶۰کیلووات یا ۲۴۰کیلووات نیز داشته باشند. موتورهای برقی این خودرو برای اولین بار از دو نوع ترکیبی PM و IM استفاده‌شده است.

پردیس خودرو و دنیای خودرو




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معرفی خودروی nio es6 این شاسی بلند برقی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..