تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معرفی مشخصات پورشه ماکان S 2019

کمپانی پورشه از مدل فیس لیفت پورشه ماکان S رونمایی کرد. مدل جدید پورشه ماکان S دارای آپشن های فوق العاده ای است که به دلیل همین امکانات و آپشن ها دارای قیمت به نسبت گرانی می باشد. در ادامه در نیک صالحی درباره این خودرو توضیحاتی می دهیم.

بررسی پورشه ماکان S

کمپانی پورشه قیمت و مشخصات مدل فیس لیفت شده از ماکان S را اعلام کرد. پیش از این طبق گفته پورشه، ماکان در نسخه استاندارد قیمتی معادل ۸۱ هزار و ۴۰۰ دلار دارد که از موتور ۲٫۰ لیتری ۴ سیلندر بهره می‌برد. اما برای خرید ماکان S باید ۹۷ هزار و ۵۰۰ دلار بپردازید که افزایش ۲ هزار دلاری را در مقایسه با مدل کنونی نشان می‌دهد.

پورشه ماکان Sمعرفی پورشه ماکان S

البته پورشه می‌گوید که ۷ هزار و ۴۰۰ دلار تجهیزات دیگر را به صورت استاندارد برای ماکان S
در نظر گرفته که افزایش قیمت ۲ هزار دلاری را توجیه می‌کند. از جمله این امکانات می‌توانیم
به دوربین دید ۳۶۰ درجه، چراغ‌های جلو LED و چرخ‌های ۲۰ اینچی اشاره کنیم.

همچنین مواردی چون سنسور پارک در هر ۴ طرف، دوربین دید عقب، چراغ‌های تیره شونده خودکار،
قابلیت تنظیم صندلی‌ها در ۱۴ جهت و نیز پشتیبانی از اپل کارپلی در سیستم اطلاعات
و سرگرمی هم در اختیار شما قرار دارد.

جزئیات پورشه ماکان Sپورشه ماکان Sطراحی پورشه ماکان S

باک بزرگتر ۷۵ لیتری و مدیریت سیستم تعلیق پورشه، ماکان S را علاوه بر رقبای هم قطار،
از سایر رقیبان قدرتمند هم متمایز می‌کند.

پورشه ماکان S از یک موتور ۳٫۰ لیتری ۶ سیلندر توربو بهره می‌برد که قادر است ۳۴۹ اسب بخار قدرت و ۴۸۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند. به این ترتیب ماکان S قادر است در مدت ۵٫۱ ثانیه پس از حرکت از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. ماکان در نسخه S در حدود ۷۰ کیلوگرم سنگین‌تر است ولی ۱۰۷ اسب بخار قدرت و ۱۱۰ نیوتن متر گشتاور بیشتری تولید می‌کند.

کابین پورشه ماکان فیس لیفت شباهت زیادی به مدل فعلی دارد ولی داشبورد تغییراتی را
تجربه کرده به عنوان مثال ورودی‌های هوا از کنار نمایشگر ۱۰٫۹ اینچی به زیر آن انتقال پیدا کرده است.

پورشه ماکان Sطراحی داخلی پورشه ماکان S

انتظار می‌رود که پورشه به زودی نسخه‌های GTS و توربو را هم به مدل‌های ماکان فیس لیفت
اضافه کند هر چند که دیگر خبری از مدل دیزلی نخواهد بود.

جزئیات بیشتر درباره پورشه ماکان S نسخه ۲۰۱۹

پورشه پس از رونمایی از مدل فیس لیفت ماکان از مدل جدید توربو S که نسخه ی قدرتمند این خودرو به شمار می رود رونمایی کرد. این مدل به یک موتور V6 توربو جدید مجهز است که ۳ لیتر حجم دارد و در مدل های جدید کاین و پانامرا هم مورد استفاده قرار گرفته. توربوشارژر این موتور از نوع تکی تویین اسکرول یا دو مجرایی است تا به این شکل سرعت پاسخگویی آن افزایش پیدا کند و تاخیر کمتری داشته باشد.

قدرت تولیدی این موتور ۳۴۹ اسب بخار و گشتاور آن ۴۸۰ نیوتون متر است. به این ترتیب قدرت ماکان اس نسبت به قبل ۱۴ اسب بخار و حدود ۲۰ نیوتون متر افزایش پیدا کرده است. شتاب صفر تا صد کیلومتر ماکان اس هم به ۵٫۱ ثانیه رسیده و به پکیج Sport Chrone می تواند به تاپ اسپید ۲۵۱ کیلومتر بر ساعت نیز دست پیدا کند.

پورشه ماکان Sمعرفی پورشه ماکان S

پورشه تصمیم به بروزرسانی شاسی پرفروش ترین اس یو وی خود نیز گرفته است تا
هندلینگ و پایداری آن افزایش پیدا کند. فنرهای جلو در مدل جدید ماکان به جای فولاد از
آلومینیوم ساخته شده اند تا هم واکنش فرمان بهبود پیدا کند و هم سواری نرم تری داشته باشند.

آنتی رول بارهای ماکان هم برای هندلینگ بهتر تقویت شده اند. اگر سیستم تعلیق بادی
تنظیم شونده برای ماکان را نیز سفارش دهید پورشه این سیستم را بهینه سازی کرده و
از پیستون ها و مکانیزم هیدرولیکی جدیدی استفاده کرده است.

مشخصات پورشه ماکان S

پورشه در ادامه مدعیست که ترمزهای ماکان هم تقویت شده اند تا پدال ترمز حس بهتری را به راننده منتقل کند. این ترمزهای جدید همچنین دارای سیلندر ترمز کوتاه تری هستند تا واکنش ترمز بهبود پیدا کند. ابعاد دیسک ترمز در جلو با ۱۰ میلی متر افزایش به ۳۶۰ میلی متر رسیده و ضخامت آن نیز با ۲ میلی متر افزایش به ۳۶ میلی متر رسیده است. مشتریان پورشه می توانند برای ماکان خود دیسک های ترمز کربن سرامیکی را هم سفارش دهند.

تغییرات ظاهری در مدل فیس لیفت ماکان را باید بیشتر مربوط به عقب این اس یو وی دانست که از چراغ های جدید LED استفاده شده است. در مدل فیس لیفت، چراغ های جلو هم به صورت استاندارد LED هستند. در داخل کابین مشاهده می کنید که یک مانیتور بزرگ ۱۰٫۹ اینچی کاملا لمسی با کیفیت Full-HD روی کنسول نصب شده که هم مالتی مدیا و هم سیستم رهیاب ماهواره را درون خود جای داده است.

از دیگر امکانات این سیستم، هات اسپات وای فای و فرامین صوتی هستند.

پورشه برای مدل جدید ماکان رمان اسپرت GT را هم اضافه کرده که کلید تغییر حالت های رانندگی روی آن قرار دارد. از آپشن های دیگر این خودر باید به سیستم کمکی حرکت در ترافیک، گرمکن شیشه ها و سیستم یونیزه کردن هوای کابین اشاره کرد.
قیمت مدل ۲۰۱۹ پورشه ماکان در مدل پایه که به موتور ۴ سیلندر ۲ لیتری ۲۴۵ اسب بخاری مجهز شده است از ۴۶ هزار پوند شروع می شود و برای مدل S نیز از ۴۸ هزار پوند آغاز می شود. قیمت این خودرو در بازار آمریکا ۵۹ هزار دلار خواهد بود.

ماشین۳ و تیتر شهر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معرفی مشخصات پورشه ماکان S 2019»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..