تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صعود باورنکردنی سوئیس با تحقیر بلژیک

۷۹۸۳۸۰

۷۰۸ بازدید

سوئیس تیم سوم جام جهانی ۲۰۱۸ را برد و به مرحله نیمه نهایی لیگ ملت‌های اروپا راه یافت.

خبرگزاری تسنیم: در ادامه رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا یکشنبه شب تیم ملی سوئیس در خانه خودش شکست 2 بر صفر مقابل بلژیک را به برتری 5 بر 2 تبدیل کرد و بالاتر از رقیبش به نیمه نهایی این رقابت‌ها راه یافت.

در گروه دوم لیگ A، ابتدا بلژیک با دو گل تورگن ازار در دقایق 2 و 17 پیش افتاد، اما سوئیس با بازگشتی جادویی توسط سفروویچ در دقایق 31، 44 و 84، رودریگس در دقیقه 26 (از روی نقطه پنالتی) و الودی در دقیقه 62 به پنج گل و برتری 5 بر 2 رسید.

با این نتیجه، سوئیس 9 امتیازی شد و بالاتر از بلژیک که هم‌امتیازش بود به مرحله نیمه نهایی لیگ ملت‌های اروپا رسید و ایسلند بدون امتیاز هم به لیگ B سقوط کرد.

در سایر بازی‌های یکشنبه شب و از گروه دوم لیگ C رقابت‌ها، مجارستان در خانه 2 بر صفر فنلاند را برد و استونی یک بر صفر در زمین یونان به برتری رسید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صعود باورنکردنی سوئیس با تحقیر بلژیک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..