تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فال روزانه ۲۸/ ۰۸/ ۱۳۹۷

۷۹۸۳۷۸

۲۶۹ بازدید

 

فال روزانه ۲۸/ ۰۸/ ۱۳۹۷

فال روزانه دوشنبه 28 آبان 1397

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 28 آبان به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی موقر، جسور، دارای اعتماد به نفس و با سیاست، عاشق سادگی و همیشه آماده به کمک به دیگران هستید، اما به طور ذاتی انسانی بیقرار و کم حوصله هم هستید و شاید این بزرگترین ویژگی منفی شما باشد. امسال از لحاظ سلامتی با مشکل خاصی مواجه نخواهید بود و جسمتان از هر لحاظ سالم و سرحال خواهد بود، اما به شما توصیه می شود که برای حفظ سلامت روانی خود توجه بیشتری به معنویات داشته باشید و برای باورهای مذهبی و معنوی خود وقت بیشتری بگذارید. امسال نباید پول زیادی برای خریدن اشیای لوکس و زینتی خرج کنید، اگر بخواهید چنین رفتاری از خود نشان دهید این احتمال وجود خواهد داشت که در اواخر سال با بحران و کمبود بودجه مواجه شوید. این بحران می تواند باعث به هم ریختن آرامش خانواده شما شود و مشکلات زیادی را برایتان رقم بزند، پس به هر قیمتی از بروز آن جلوگیری کنید. شاید در فصل بهار اوضاع از لحاظ مالی زیاد به کامتان نباشد، اما خیلی زود راه حلی برای مشکلات و افزایش درآمد خود پیدا خواهید کرد. امسال از لحاظ حرفه ای برای شما با تغییرات بسیاری همراه خواهد بود و در نیمه های سال یک انتقالی و یا ترفیع رتبه را تجربه خواهید کرد. اگر مجرد هستید امسال احتمال اینکه وارد یک رابطه ی عاطفی جدی شوید زیاد نخواهد بود. اگر هم متاهل هستید باید وقت بیشتری برای رابطه تان بگذارید. اسفند، مرداد و مهر بهترین ماه های سال هستند.

فال روزانه ۲۸/ ۰۸/ ۱۳۹۷

امروز بی تفاوت تر از همیشه نسبت به مشکلات و مسائلی که پیش می آید خواهید بود. از تنهایی و آرامش خاطر بی نظیرتان راضی هستید و به نظر می رسد که چیزی نمی تواند این آرامش را از شما بگیرد. منبع همه این آرامش ها فرد جدیدی است که به تازگی وارد زندگیتان شده است. به طور عمیق و شدید درگیر یک رابطه عاشقانه شده اید. بهتر است نسبت به این رابطه خوش بین باشید و به آن روی خوش نشان دهید. اجازه دهید که طرف مقابلتان از خصوصیات مثبت اخلاقتان با خبر شود و بیشتر شما را بشناسد ولی به خاطر جلب کردن توجه کسی اخلاقیات خود را عوض نکنید و سعی نکنید خودتان را مانند شخص دیگری نشان دهید.

فال روزانه ۲۸/ ۰۸/ ۱۳۹۷

اخیرا در روابط عاطفیتان با مشکلاتی مواجه شده اید و از نظر احساسی شکست خورده اید ولی امروز دوباره ایمانتان به عشق را به دست خواهید آورد. تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که دست به کار شوید و وقتتان را بیهوده تلف نکنید. واقع بینی و شفافیت دید شما نسبت به مسائل مختلف، شما را از رویاپردازی برای انجام دادن کارهای غیر ممکن باز می دارد. شما مایل هستید که با تلاش و زحمت به هدف هایتان دست یابید تا اینکه فقط با رویاپردازی زندگی کنید. به دیگران متکی نیستید و خودتان کارهای مهم را به سرانجام می رسانید. نتایج کارهایتان فقط به کارهایی که خودتان می کنید بستگی دارند نه دیگران!

فال روزانه ۲۸/ ۰۸/ ۱۳۹۷

وسایل لازم برای سفر را آماده کنید، کارهای نیمه تمامتان را تکمیل کنید و آماده یک سفر هیجان انگیز شوید. اضظراب نسبت به مسائل مختلفی که حتی منشا مشخصی هم نداشته اند شما را وادار کرده اند که فرصت های زیادی را برای یک سفر خوب از دست بدهید. ممکن است بگویید که خیلی مشغول بوده اید و سرگرم انجام دادن کارهای ضروری بوده اید ولی هیچ کس، حتی خودتان، این حرف را باور ندارد. امروز ممکن است یک فرصت فوق العاده برای یک سفر جالب به همراه دوستانتان برایتان پیش بیاید. شاید مثل همیشه کارهایی برای انجام دادن داشته باشید. برنامه تان را عوض کنید و به همراه دوستانتان به این سفر بروید. سفر خوبی داشته باشید!

فال روزانه ۲۸/ ۰۸/ ۱۳۹۷

امروز شما به دلیلی که خودتان هم نمی دانید تمایل شدیدی به زیر پا گذاشتن قوانین شهروندی پیدا کرده اید و دلتان می خواهد به هر ترتیبی که شده قوانین را زیر پا بگذارید. این احساس شما از نیازتان به ماجراجویی ریشه می گیرد، راه دیگری برای رفع این نیاز خود پیدا کنید. شما مدتی است نگران خانواده تان هستید و احساس می کنید دنیای مدرن دارد خانواده تان را تغییر می دهد و هویت، موقعیت اجتماعی و پیشینه خانوادگیتان را زیر سؤال می برد. این نگرانی شما در واقع کاملا بیهوده است. طبیعتا با گذشت زمان همه چیز تغییر می کند و هیچ چیزی مثل قبل باقی نمی ماند، اما تغییرات به وجود آمده لزوما بد نیستند و شاید حتی خوب هم باشند!

فال روزانه ۲۸/ ۰۸/ ۱۳۹۷

محیط اطراف شما دارد تغییر می کند. شاید همین حالا هم حلقه ی دوستانتان و افرادی که با آنها معاشرت می کنید تغییرات زیادی کرده باشند. واقعیت ماجرا از این قرار است که شما از برخی تعصبات گذشته ی خود دست برداشته اید و دیگر اصراری ندارید که فقط افرادی که نوع شخصیت خاصی دارند دوست شما باشند و خیلی راحت تر از قبل با دیگران ارتباط برقرار می کنید. شاید خودتان متوجه این موضوع نباشید، اما این خیلی خوب است که قضاوت ها و تعصبات قدیمی خود را کنار گذاشته اید. امروز کمک به دیگران را حتما در برنامه خود جای دهید، حتی اگر کوچکترین کمک ممکن را به یک نفر بکنید هم حالتان یک دنیا بهتر خواهد شد.

فال روزانه ۲۸/ ۰۸/ ۱۳۹۷

در حال حاضر شما دارید نگرش جدیدی به موضوع استعداد و توانایی پیدا می کنید. در گذشته شما احساس می کرده اید که دیگران توانایی هایی دارند که شما ندارید و این موضوع باعث ناراحتی و حتی ایجاد حس حسادت در وجود شما می شده است و با خودتان فکر می کرده اید که ای کاش شما هم چنین استعدادی داشتید، اما حالا دارید متوجه می شوید که همه چیز به اعتماد به نفس شما بستگی دارد. برای رسیدن به موفقیت باید سخت تلاش کنید، خودتان را باور داشته باشید و جسارت کافی برای ریسک کردن را هم داشته باشید. در این صورت شما هم از پس انجام هر کاری برخواهید آمد.

فال روزانه ۲۸/ ۰۸/ ۱۳۹۷

آیا قصد این را دارید که کسب و کار مساقلی برای خودتان راه اندازی کنید؟ باید این را در نظر بگیرید که اگر کار مستقلی داشته باشید و برای کسی کار نکنید هم لزوما به این معنا نخواهد بود که وقت آزاد بیشتری خواهید داشت. البته که خودتان رئیس خودتان خواهید بود، اما مسئولیت ها و وظایفتان نیز چند برابر خواهند شد و راه فراری هم برای خودتان باقی نخواهید گذاشت زیرا همه چیز به شما بستگی خواهد داشت. بهتر است قبل از هر تصمیمی خوب فکر کرده و همه ی جوانب را به دقت در نظر بگیرید. رویاهایی که شما در سر دارید در واقعیت به آن راحتی و زیبایی که فکر می کنید نخواهند بود.

فال روزانه ۲۸/ ۰۸/ ۱۳۹۷

طی چند روز آینده درک جدیدی از موضوعی پیدا خواهید کرد که هرگز نتوانسته اید آن را بفهمید و یا بپذیرید. این مسئله می تواند تأثیر بزرگی روی زندگی شما بگذارد پس به اینکه این نگرش جدید چه تغییراتی می تواند در زندگیتان ایجاد کند خوب فکر کنید. یک نفر که برای شما احترام ویژه ای قائل است پیشنهاد ویژه ای برای شما دارد که بدون شک به پیشرفت و افزایش درآمد شما کمک خواهد کرد. شما احتمالا این شخص را برای مدتی طولانی می شناخته اید و خیلی خوب با او کنار می آیید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و هیچ گونه نگرانی به دل راه ندهید. اگر قدر این موقعیت را بدانید آینده ای فوق العاده در انتظارتان خواهد بود.

فال روزانه ۲۸/ ۰۸/ ۱۳۹۷

اغلب، آنهایی که مثل شما عنصر وجودیشان آتش است دوست دارند برای رسیدن به اهداف بزرگ بجنگند و قضاوت ها و نظرات افرادی که شاید از آنها منطقی تر باشند هم برایشان اهمیتی ندارد. در نتیجه ی داشتن این ویژگی شخصیتی شما پتانسیل فوق العاده ای برای رهبری دیگران و هدایت آنها به سوی اهداف والا دارید. شما می توانید خیلی راحت جسارت، شور و انرژی و اشتیاقی که از خود نشان می دهید را به دیگران هم منتقل کنید. این توانایی خود را دست کم نگیرید و از آن در راه های مثبت و سازنده استفاده کنید. به عنوان مثال شاید بتوانید یک فعالیت گروهی در جهت کمک به یک بنیاد خیریه به راه بیندازید.

فال روزانه ۲۸/ ۰۸/ ۱۳۹۷

امروز مثبت اندیشی شما نسبت به همیشه در سطح بالاتری قرار خواهد داشت. شاید دلیل اصلی این شور و نشاطی که احساس می کنید و خوش بینی امروزتان یک دیدار به یادماندنی با شخصی باشد که دوست دارید. شاید هم از اینکه به عنوان جزئی از یک گروه فعالیت داشته باشید احساس انرژی و نشاط کنید. حداقل امروز از غر زدن خبری نیست و همه ی کارها خیلی خوب و راحت پیش خواهند رفت. امروز شما نسبت به احساسات و افکار عزیزان و اعضای خانواده تان بسیار حساس شده اید و همین باعث می شود درک بهتری نسبت به آنها داشته باشید. از این فرصت برای حل مشکلاتی که بین شما وجود دارند بهره ببرید.

فال روزانه ۲۸/ ۰۸/ ۱۳۹۷

شاید امروز بهتر باشد برای یک روز هم که شده از پنهان کردن احساسات خود دست برداشته و اجازه بدهید کنترل شما را در دست بگیرند. شاید بد نباشد سری به دنیای رویاهای خود زده و ببینید چکار دوست دارید بکنید. مثلا ممکن است بخواهید برای سفر به مقصدی دور دست برنامه ریزی کنید. حتی اگر رفتن به این سفر به این زودی ها برایتان امکان پذیر نباشد هم مطمئنا این کار باعث خواهد شد احساس آرامش کنید و کمی از فشارهای زندگی روزمره فاصله بگیرید. امروز از توجه به خبرهایی که از منابع غیر موثق به گوشتان می رسند جدا خودداری کنید زیرا به احتمال زیاد آنها هیچ ارتباطی با واقعیت ندارند.

فال روزانه ۲۸/ ۰۸/ ۱۳۹۷

امروز از آن روزهایی است که برای شما با لذت فراوانی همراه است. هوا درست باب میل شماست و انرژی مثبت قابل توجهی را در اطراف خود احساس می کنید. همه چیز دارد آنقدر خوب پیش می رود که انگار شما یک چوب جادویی دارید که با یک تکان آن همه چیز را در همان جهتی که خودتان دلتان می خواهد پیش می برید. با یک اشاره تمام کارها و وظایفی که به عهده دارید را به بهترین شکل ممکن انجام می دهید و کسل کننده ترین کارها و وظایف روزمره تان را هم به راحتی به انجام خواهید رساند. خوشبختانه تا پایان روز هم چیزی از سطح انرژی شما کاسته نخواهد شد و خواهید توانست ساعات خوب و لذت بخشی را در کنار خانواده بگذرانید.

فال روزانه ۲۸/ ۰۸/ ۱۳۹۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فال روزانه ۲۸/ ۰۸/ ۱۳۹۷»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..