تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اپلیکیشن جدید سونی برای به اشتراک‌گذاری ویدئو و گیم با دوستان

به گزارش خبرآنلاین، با اپلیکیشن PlayJ می‌توان ویدئویی را که دوست دارید، روی گوشی دوستتان مشاهده کنید. همچنین گیمی که بازی می‌کنید را نیز روی گوشی دوستتان ادامه دهید. {لینک}

به اشتراک‌گذاری ویدئوی آنلاینی که می‌بینید نیز از قابلیت‌های بعدی این نرم‌افزار است که روی موبایل و تبلت اجرا می‌شود.ممکن است در حال تماشای ویدئوی دلخواه روی یوتیوب یا کانال تلویزیونی هستید که دوستتان درخواست تماشای مشترک می‌کند و سپس با به اشتراک‌گذاری می‌توانید وی را در تماشای هم‌زمان شریک کنید.

نکته قابل‌توجه نصب اپلیکیشن روی تمام گوشی‌های اندرویدی است که اندروید 5 به بالا دارند و لزوماً نیازی به داشتن گوشی اکسپریا نیست. وقتی چیزی را به اشتراک می‌گذارید، نمایشگر ویدئویی به‌صورت کوچک روی گوشی دوستتان ظاهرشده و هم‌زمان می‌توانید چت هم کنید.

این اپلیکیشن فعلاً به‌صورت بتا عرضه‌شده و نسخه نهایی پس از رفع باگ عرضه می‌شود.

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اپلیکیشن جدید سونی برای به اشتراک‌گذاری ویدئو و گیم با دوستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..