تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گزارش اینستاگرامی علی دایی از بازسازی مناطق زلزله‌زده کرمانشاه +تصاویر

گزارش اینستاگرامی علی دایی از بازسازی مناطق زلزه‌زده و تشکر از مسئولان +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با نزدیک شدن به سالگرد وقوع زلزله کرمانشاه، علی دایی بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران و سرمربی حال حاضر تیم سایپا پستی درباره بازسازی مناطق زلزله‌زده کرمانشاه در صفحه شخصی اینستاگرام خود منتشر کرد.

علی دایی که سال گذشته همزمان با وقوع این حادثه طبیعی به عنوان یکی از چهره‌های شناخته شده اعلام کرده بود که آمادگی دارد کمک‌های مردم را به دست زلزله‌زدگان این منطقه برساند امروز با انتشار پستی در اینستاگرام از زحمات مسئولان در مسیر کمک رساندن به مناطق زلزله‌زده تقدیر و اعلام کرد که کار ساخت در این مناطق هم‌چنان ادامه دارد.

علی دایی دراینستاگرام نوشت:
"سلام دوستان
کار ساخت و ساز ادامه دارد و با قدرت کارها را ادامه می دهیم، این روستا با نوع ساخت و سازی که انجام دادیم تقریبا تبدیل به یک شهرک شده ،مراحل سرامیک کاری وگچ کاری و برق کشی انجام شده و در حال انجام است.به امید ‌خدا تمام سعی ما این است تا قبل از زمستان خانه ها را تحویل دهیم
لازم می دانم از کسانی که در این پروژه همراه من و شما هستند تشکر کنم
روسای محترم سازمان مسکن وشهرسازی،مدیر کل سازمان مسکن ایران،رئیس ستاد بازسازی اردبیل در منطقه سرپل ذهاب ،همکاران زحمت کش آنها و البته تمامی عزیزانی که به ما کمک می کنند".

تشکر علی دایی از حامیان پروژه بازسازی مناطق زلزله زده +تصاویر

پیش از این علی دایی برای ارائه توضیحاتی درباره فعالیت خود در مناطق زلزله زده به دادسرا احضار شده بود که البته اعلام کرده بود به دادسرا نخواهد نرفت. او امروز دو تصویر مقایسه‌ای در فاصله سه ماه اخیر از منطقه ای یکسان را دراین پست به اشتراک گذاشته است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گزارش اینستاگرامی علی دایی از بازسازی مناطق زلزله‌زده کرمانشاه +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..