تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وزیر دفاع آمریکا به افزایش روز افزون قدرت تهران در مقابل واشنگتن اعتراف کرد/ انقلاب اسلامی به قدرت بزرگ و بازدارنده منطقه‌ای تبدیل‌شده است

وزیر دفاع آمریکا به افزایش روز افزون قدرت تهران در مقابل واشنگتن اعتراف کردمعاون هماهنگ‌کننده سپاه گفت: به گفته وزیر دفاع آمریکا در طول چهل سال گذشته انقلاب اسلامی همواره قدرتمندتر و آمریکا ضعیف‌تر شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سردار علی فدوی معاون هماهنگ‌کننده سپاه شامگاه امشب در یادواره شهید مهدی زین‌الدین و 6 هزار شهید استان قم که در مجتمع امام خمینی(ره) برگزار شد، گفت: شهید مهدی زین‌الدین شخصیت ویژه‌ای داشت و هر فردی که یک‌بار این شهید بزرگوار را از نزدیک ملاقات می‌کرد هرگز حلاوت و شیرینی خاطره آن دیدار را فراموش نمی‌کرد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه با اشاره به روحیه الهی و ایمان راسخ شهدای گران‌قدر دفاع مقدس افزود: یکی از ویژگی‌های مهم رزمندگان دفاع مقدس فرح و نشاط غیرقابل وصفی بوده که در بین رزمندگان وجود داشت.

وی با تأکید بر اهمیت و حساسیت ورود به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ابراز کرد: با ورود به چهلمین سالگرد انقلاب روند پیشرفت و ترقی انقلاب باقدرت بیشتری دنبال خواهد شد، کوری چشم سران غربی جشن چهل‌سالگی انقلاب در بهمن‌ماه امسال در سرتاسر کشور برگزار می‌شود.

سردار فدوی با اشاره به برنامه‌های شکست‌خورده دشمنان در دی‌ماه سال گذشته ادامه داد: تمام سران نقطه مقابل انقلاب اسلامی در مردادماه امسال علیه ایران متحد شدند تا مردم را به خیابان‌ها بکشانند، باوجود مهیا بودن برخی بسترهای نارضایتی اجتماعی آن‌ها موفق نشدند مردم را به کف خیابان‌ها آورده و چالشی برای انقلاب اسلامی ایجاد کنند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه با تأکید بر پایبندی مردم ایران به انقلاب اسلامی بیان کرد: در مراسم تشییع شهدای مدافع حرم عمق علاقه و اعتقاد ملت بزرگ ایران به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی در سطح جامعه به‌خوبی مشخص می‌شود، شکوه و جلوه تشییع‌جنازه شهدا مانند شهید محسن حججی قدرت و قوه انقلاب اسلامی را به نمایش می‌گذارد.

وی با اشاره به دشمنی‌های دامنه‌دار کشورهای غربی با انقلاب اسلامی ابراز کرد: دشمنی‌های آمریکا و برخی کشورهای غربی و منطقه‌ای با ایران در طول تاریخ کم‌نظیر بوده است، به اعتراف کشورهای غربی انقلاب اسلامی دیگر در موضع دفاع نبوده و به قدرت بزرگ و بازدارنده منطقه‌ای تبدیل‌شده است.

سردار فدوی با بیان سخنی از وزیر دفاع ایالات‌متحده آمریکا خاطرنشان کرد: به گفته وزیر دفاع آمریکا در طول چهل سال گذشته انقلاب اسلامی همواره قدرتمندتر و آمریکا ضعیف‌تر شده است، قدرت روزافزون انقلاب اسلامی از مصادیق وعده‌های الهی بوده که هیچ قدرتی را امکان رویارویی با آن نیست.

سردار فدوی گفت: از چهار سال گذشته جنگ تمام‌عیاری بین ثروتمندترین و فقیرترین کشور جهان در حال آتش‌افروزی است اما به دلیل الگو گیری مقاومت یمن از انقلاب اسلامی با تمام توان در برابر حملات وحشیانه سعودی‌ها ایستادگی می‌کنند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه عنوان کرد: شهدای مدافع حرم نوعاً افرادی بوده که دوران ابتدای انقلاب اسلامی و امام راحل را درک نکرده بودند اما معرفت کاملی ازنظر اعتقادی، عقیدتی و عملی با شهدای دفاع مقدس داشتند، معرفت رزمندگان و شهدای مدافع حرم در برخی امور قابل‌توجه‌تر از شهدای ابتدای پیروزی انقلاب است.

وی با اشاره به روند رشد روزافزون انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: دشمنی دشمنان انقلاب اسلامی هرسال ابعاد جدیدی به خود می‌گیرد، دشمنان امروز فهمیده‌اند که با جنگ رودررو نمی‌توانند از پس انقلاب اسلامی برآیند و از همین رونیز در مرحله نخست به سراغ گروه‌های مقاومت اسلامی رفته و سعی کردند آن‌ها را از بین ببرند اما و در تمامی رویارویی‌های مستقیم با گروه‌های مقاومت اسلامی  نیز شکست‌خورده‌اند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی درصدد این هستند که در جبهه اقتصادی به انقلاب اسلامی ضربه بزنند، دشمنان اعتراف دارند که با جنگ و قدرت سخت نمی‌توانند در برابر نفوذ و گسترش انقلاب اسلامی پیروز شوند، پیروزی انقلاب اسلامی در جبهه اقتصادی به‌مراتب راحت‌تر از جبهه‌های نظامی است به شرطی که تمام مردم با بصیرت و آگاهی کافی در برابر اقدامات دشمنان موضع‌گیری کنند.

وی با تأکید بر پیروزی انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی دشمنان بیان کرد: اگر ملت ایران با عمل کردن به وعده‌های الهی در برابر هجمه‌های اقتصادی دشمنان موضع‌گیری داشته باشند بدون شک پیروز میدان شده و سالگرد پیروزی چهل‌سالگی انقلاب باقدرت هر چه بیشتری برگزار می‌شود.

سردار فدوی عنوان کرد: تا 22 بهمن‌ماه امسال که چهل‌سالگی انقلاب اسلامی کامل می‌شود، انقلاب اسلامی به قدرت‌ها و قوت‌های بیشتری مجهز خواهد شد.

انتهای پیام/ب

صحبت های معاون هماهنگ‌کننده سپاه در قم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وزیر دفاع آمریکا به افزایش روز افزون قدرت تهران در مقابل واشنگتن اعتراف کرد/ انقلاب اسلامی به قدرت بزرگ و بازدارنده منطقه‌ای تبدیل‌شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..