تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هفت واحد آلاینده ایزوگامی در مشهد پلمپ شد

هفت واحد آلاینده ایزوگامی در مشهد پلمپ شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، تورج همتی مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: بر اساس پایش‌هایی که به منظور جلوگیری از آلودگی هوا توسط کارشناسان حفاظت محیط زیست استان انجام می‌شود، هفت واحد آلاینده ایزوگامی به دلیل عدم رعایت استاندارد‌های زیست محیطی در مشهد پلمپ شد.


وی ادامه داد: با توجه به وضعیت ۶ ماهه دوم سال جاری که موضوع آلودگی هوا به یکی از معضلات اصلی شهر مشهد به ویژه اهالی شهرک مهرگان واقع در جاده کلات تبدیل شده است، کارشناسان اداره نظارت و پایش و آزمایشگاه این اداره کل طی چندین نوبت بازدید و بررسی وضعیت آلودگی صنایع، واحد‌های ایزوگامی را که علی رغم صدور اخطاریه، به قوانین و ضوابط محیط زیست بی توجه بوده و کماکان آلودگی زیست محیطی داشته اند را به مقام قضایی معرفی کردند.


مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی افزود: پس از هماهنگی با حوزه معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادسرا، اقدام قانونی به منظور پلمپ این واحد‌ها صورت گرفت.


همتی با بیان این که پیش از این نیز بازدید‌های متعددی به همراه مقام قضایی از محل واحد‌های ایزوگامی انجام شده است، افزود: طی نشستی با رئیس انجمن مربوطه، به تمامی واحد‌ها مهلتی دوباره برای تسریع در نصب سیستم فیلتراسیون و اتمام کار داده شد، اما پس از بازدید و پایش‌های متعدد و سرزده، بی توجهی صاحبان واحد‌های یاد شده به اخطاریه‌های این اداره محرز شد.


وی گفت: سرانجام در راستای اعمال ماده ۱۱ قانون حفاظت بهسازی، با در نظر گرفتن مهلت ۷۲ ساعته طی اخطاریه‌هایی جداگانه به واحد‌هایی که کماکان مشکلات آلودگی را داشتند داده شد و از آنجایی که کماکان اقدام موثری از سوی این واحد‌ها صورت نپذیرفت، با اعمال ماده ۱۹ آیین نامه جلوگیری از آلودگی آب و ناظر به ماده ۱۱ قانون حفاظت و بهسازی محیط زیست، تاسیسات ۷ واحد ایزوگامی که اقدامات اصلاحی در راستای بهبود وضعیت خود انجام نداده بودند، پلمپ شدند.


مدیر کل حفاظت محیط زیست استان تاکید کرد: هرگونه بی توجهی واحد‌های آلاینده به اخطاریه‌های محیط زیست و عدم دغدغه جلوگیری از آلودگی، موجب توقف فعالیت آن واحد‌ها بر اساس قانون و مقررات حفاظت و بهسازی محیط زیست خواهد شد.

انتهای پیام// ه.ز

پلمپ هفت واحد آلاینده ایزوگامی در مشهد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هفت واحد آلاینده ایزوگامی در مشهد پلمپ شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..