تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حقوق بشر آمریکا را باید در زندان‌ ابوغریب دید

باید حقوق بشر آمریکا را در زندان‌ ابوغریب دیدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، ماموستا محمدامین راستی امام جمعه موقت سنندج پیش‌از ظهر امروز در چهارمین نشست تخصصی «حقوق بشر آمریکایی از منظر رهبر معظم انقلاب» که با حضور مسئولان کشوری و استانی در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج برگزار شد، با اشاره به فرموده خداوند در قرآن اظهار داشت: حق از منظر اصطلاح، مجموعه قواعد و مقرراتی است که در جامعه حکومت می‌کند.

وی با بیان اینکه منشاء حق، «اراده خداوند» است و حق‌تعالی حق و حقوق را به انسان عطا کرده و می‌کند، گفت: این حقوق خارج از «رنگ، نژاد، ملیت، جغرافیا و قابلیت‌ها» برخلاف کسانی که معتقدند منشاء حقوق بشر آمریکایی‌ها هستند، به‌عنوان عطیه و یک هدیه الهی به انسان عطا شده است.

امام جمعه موقت سنندج تصریح کرد: در 1400 سال پیش اعلامیه حقوق منشور انسانیت از طرف رسول‌الله(ص) به مردم اعلام شد و بعد از جنگ جهانی دوم و جنایت‌هایی که آمریکایی‌ها مرتکب شدند در سال 1948 میلادی، این منشور را به‌عنوان قانون حقوق بشر تصویب رساندند اما امروز ما می‌بینیم که چه کسانی حقوق بشر را نقض کرده‌اند.

وی با اشاره به جنایت‌های آمریکایی‌ها در مناطق مختلف جهان و شکنجه و آزار در زندان‌های ابوغریب ادامه داد: کسانیکه سنگ حقوق بشر را به سینه می‌زنند، خودشان ناقض حقوق بشر هستند.

ماموستا راستی به عظمت اسلام اشاره کرد و افزود: مدعیان حقوق بشر می‌دانند که اسلام دین نجات‌بخش جهانی است و حقوق بشر را رعایت می‌کند و منبع حقوق قرآن و سنت رسول‌الله(ص) و عقلانیت است.

وی با بیان اینکه دین رسول‌الله، دین جهانی است، اظهار کرد: یک روز پرچم دین اسلام در تمام دنیا به اهتزاز در می‌آید چراکه این دین جامع و از هر نظر غنی بوده و هر اتفاقی بیفتد عالمان دینی با بهره‌گیری از دستورات قرآن، آن را حل می‌کنند.

امام جمعه موقت سنندج خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام برای رسیدن به اهداف شوم خود «اسلام‌هراسی، داعش و القاعده» را به وجود آوردند اما سؤال اینجاست آیا این دین می‌تواند حکومت کند؟، بنابراین باید تمام مسلمانان دین اسلام ناب محمدی را به دنیا معرفی کنیم.

ماموستا راستی با بیان اینکه آمریکا رو به افول است، گفت: دشمنان اسلام به بهانه‌های مختلف کشت و کشتار و کودک‌کشی می‌کنند و این است حقوق بشر آمریکا؛ باید حقوق بشر آمریکا را در زندان‌ ابوغریب دید.

انتهای پیام/ب

 

باید حقوق بشر آمریکا را در زندان‌ ابوغریب دید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حقوق بشر آمریکا را باید در زندان‌ ابوغریب دید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..