تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقلال هنوز مدارک سوپرجام را به CAS نفرستاده

۷۹۸۳۶۶

۷۶ بازدید

باشگاه استقلال هنوز مستنداتش را به CAS نفرستاده است.

ایران ورزشی: سازمان لیگ جام قهرمانی سوپر جام را به پرسپولیس اهدا کرد و این موضوع واکنش‌های شدیدی از سوی استقلالی‌ها در پی داشت. مسوولان باشگاه استقلال معتقد بودند که این اقدام سازمان لیگ به نوعی بی‌تدبیری است و باعث ایجاد تنش بین هواداران سرخابی می‌شود.

حتی علی خطیر معاون ورزشی باشگاه استقلال مصاحبه کرد و گفت که سازمان لیگ با این کار باعث جنجال می‌شود و وقتی رأی CAS به سود استقلال صادر شود و مجبور باشد جام را به استقلال بازگرداند، با مشکل بزرگ‌تری مواجه خواهد شد.

استقلال هنوز مدارک سوپرجام را به CAS نفرستاده

استقلالی‌ها اصرار داشتند که سازمان لیگ باید تا زمان اعلام رأی دادگاه حکمیت عالی ورزش صبر می‌کرد و سپس حق را به حق‌دار می‌داد. حتی مسوولان باشگاه استقلال در مقابل این صحبت سازمان لیگ که قانون این اجازه را می دهد که براساس حکم استیناف عمل کنند، معتقد هستند که سازمان لیگ باید با استفاده از همان قانون تدبیرهایی به کار می‌برد از اهدای جام خودداری می‌کرد.

همه این‌ها در حالی است که معمولاً بعد از ارائه مستندات، مدت زمان زیادی طول می‌کشد تا رأی دادگاه حکمیت ورزش صادر شود و باشگاه استقلال هنوز مستنداتش را به CAS نفرستاده است.

مهلت باشگاه استقلال برای ارائه مستندات خود به دادگاه حکمیت ورزش، تا پنج‌شنبه گذشته مهلت داشته است اما این مهلت تمام شده و درخواست باشگاه استقلال برای تمدید مهلت به مدت یک ماه دیگر، با موافقت دادگاه حکمیت همراه نبوده است.

دادگاه حکمیت عالی ورزش تنها با این موضوع موافقت کرده که باشگاه استقلال تا پنج‌شنبه پیش رو مستندات خود را ارسال کند و مهلتی بیشتر از این در اختیار استقلالی‌ها قرار نداده است.

حالا باشگاه استقلال مدت زمان زیادی برای ارائه مستندات قوی در اختیار ندارد و دادگاه CAS برای تغییر رأی پرونده‌های خود، قوی‌ترین مستندات را می‌پذیرد و در این زمینه بسیار سخت‌گیر است. البته مسوولان باشگاه معتقدند تا همین حالا هم مدارک آن ها کافی و قوی است و با همین مدارک هم به تغییر حکم استیناف مبنی بر قهرمانی پرسپولیس در سوپرجام امیدوار هستند.

اینکه هنوز باشگاه این مدارک را ارسال نکرده اما خود نشان می‌دهد که به این زودی‌ها نمی‌توان منتظر رأی دادگاه حکمیت عالی ورزش درباره سوپرجام بود. هرچند که مسوولان باشگاه استقلال معتقدند که صدور این رأی تا هر زمانی هم که طول بکشد باید منتظر این رأی می ماند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقلال هنوز مدارک سوپرجام را به CAS نفرستاده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..