تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویر جدید از قطعه قطعه کردن جمال خاشقجی (+16)

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بیش از چهل روز از ناپدید شدن جمال خاشقجی روزنامه‌نگار منتقد عربستانی می‌گذرد. مرگ این خبرنگار در ابعاد جهانی واکنش‌های بسیاری را به دنبال داشت. در چند روز اخیر قتل او تایید شد اما اینکه جنازه او کجاست و چطور نشانی از آن باقی نمانده هم‌چنان جای سوال است.

به تازگی تصاویری در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده که فردی با در دست داشتن اره برقی در حال نظاره فعالیت دو فرد دیگر برای انتقال قطعات خون‌آلود به داخل ظرف چوبی است. اینکه این تصاویر واقعی است یا صحنه‌سازی شده مشخص نیست. چرا که پیش از این  عوامل اطلاعاتی عربستان اعلام کرده بودند، پیش از آغاز عملیات بازداشت و قتل خاشقجی، دوربین‌های امنیتی را از کار انداخته بودند،

اما روز گذشته تصاویر زیر در شبکه‌های اجتماعی و همچنین برخی سایت‌های عربی مخالف رژیم سعودی این تصاویرمنتشر شد. روز پنجشنبه دادستان کل عربستان سعودی تکه تکه شدن بدن خاشقجی در کنسولگری عربستان در کشور ترکیه را تایید کرده بود.

تصاویر جدید از قطعه قطعه کردن جمال خاشقچی (+16)

تصاویر جدید از قطعه قطعه کردن جمال خاشقچی (+16)

تصاویر جدید از قطعه قطعه کردن جمال خاشقچی (+16)

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویر جدید از قطعه قطعه کردن جمال خاشقجی (+16)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..