تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همایش بصیرتی آزادسازی سوسنگرد در دانشگاه محقق اردبیلی+تصاویر

ساعت: 18:41 منتشر شده در مورخ: 1397/08/27 شناسه خبر: 1429585

همایش بصیرتی آزادسازی سوسنگرد همراه با تجلیل از خانواده های شهدای آزادسازی سوسنگرد در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما همایش بصیرتی آزادسازی سوسنگرد بعداز ظهر امروز  با حضور سردار جلیل بابازه قانع فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان، واحد مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و روسای دانشگاه های اردبیل همراه با تجلیل از خانواده های شهدای آزادسازی سوسنگرد در اردبیل در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

عزیز حبیب رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در ابتدای این مراسم ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، برگزاری برنامه های گرامیداشت سالروز شهادت شهدا و یا عملیات های دفاع مقدس را بهترین برنامه فرهنگی و تربیتی در دانشگاه عنوان کرد و گفت:یاد و خاطره شهدا باعث می شود انسان در هر شغل و سمتی که باشد بتواند وظایف خود را به دقت انجام دهد.

وی از جامعه دانشگاهی بعنوان جامعه پویا نام برد و گفت: دانشگاهیان در برابر کشور و شهدا وظیفه سنگینی بر عهده دارند چراکه فعالیت های دانشگاهی علاوه بر  ارتقای کشور در زمینه علم و فناوری موجب سازندگی و آبادانی نیز می شود.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در ادامه سخنان خود به مشکلات کشور نیز اشاره کرد و گفت:همه باید تلاش کنیم تا با هوشمندی و ذکاوت بیشتر بتوانیم با انجام وظیفه،ضمن کاهش مشکلات موجود به وطن نیز ادای دین کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین عبداله حسنی رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان نیز در این برنامه به وقایع مهم 8 سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران با ایثارگری ها شهدا و رزمندگان اسلام به ثمر نشست و ما نیز اکنون وظیفه حراست و صیانت از انقلاب را برعهده داریم.

وی در ادامه سخنان خود به امتحان های الهی اشاره کرد و گفت: امروز به فضل الهی کشور ما در بحث امنیت،استقامت و مقاومت برترین کشور دنیا است

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان به تاثیر تحریم ها بر کشور اشاره کرد و گفت: بالا و پایین کردن نرخ ارز، سکه و طلا در کنار خرید و فروش نفت فقط بازی های روانی است و امروز دشمن درصدد است تا با ایجاد جنگ روانی به کشور ما  ضربه بزند که در این خصوص دانشگاهیان وظیفه سنگینی برعهده دارند.

وی تصریح کرد: خدمت رسانی به خلق، امروز بزرگترین وظیفه نیروهای انقلابی و ارزشی است چرا که دشمن درصدد است تا با کوچکترین نفوذ در مردم به انقلاب ضربه بزند.

روایتگری صادق پام از رزمندگان اردبیلی حاضر در آزادسازی سوسنگرد، سخنرانی سردار بابازاده فرمانده سپاه حضر عباس(ع) استان، تجلیل از خانواده های شهدای عملیات آزاد سازی سوسنگرد چون پدر شهید جعفر خراسانی و فضابخش از جمله برنامه های این همایش در دانشگاه محقق اردبیلی بود.

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همایش بصیرتی آزادسازی سوسنگرد در دانشگاه محقق اردبیلی+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..