تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پایان جام جهانی اسلحه سابر با هفتمی نمایندگان کشورمان

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی، تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر کشورمان در ادامه رقابتهای جام جهانی اسلحه سابر با پیروزی ۴۵ بر ۴۱ در دیدار نهایی مقابل گرجستان در جایگاه هفتم این مسابقات قرار گرفت.

ملی پوشان کشورمان در دور اول این مسابقات با توجه به رنک خود با قرعه استراحت روبه رو بود. در ادامه تیم ملی کشورمان با پیروزی ۴۵ بر ۳۵ مقابل اوکراین به جمع ۸ تیم برتر رقابتها راه یافت.

در قدم بعدی ملی پوشان کشورمان در یک دیدار پایاپای مبارزه را با نتیجه ۴۵ بر ۴۴ و تنها با يك امتياز به تيم سوم مسابقات يعني تیم ملی آلمان واگذار کردند. تیم ملی کشورمان پس از شکست مقابل رومانی در گام بعدی با پیروزی مقابل گرجستان در جایگاه هفتم قرار گرفتند.

کره، روسیه، آلمان، ایتالیا،مجارستان و رومانی به ترتیب در رده های اول تا ششم قرار گرفتند.

علی پاکدامن، محمد رهبری، فرزاد باهر ارسباران و نیما زاهدی ترکیب تیم ملی کشورمان در این رقابتها را تشکیل می دهند.

گفتنی است جام جهانی شمشیربازی اسلحه سابر به میزبانی کشور الجزایر برگزار شد.

بیشتر بخوانید:

عملکرد قابل قبول شمشیربازان ایران در جاکارتا صعود سه نماینده ایران به جدول اصلی جام جهانی شمشیربازی الجزایر

انتهای پیام/

نتایج جام جهانی اسلحه سابر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پایان جام جهانی اسلحه سابر با هفتمی نمایندگان کشورمان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..