تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اشک‌های ستاره سنگالی لیورپول

۷۹۸۳۵۰

۱۰۶۱ بازدید

سادیو مانه، مهاجم گلزن تیم ملی سنگال در دیدار تیم ملی کشورش برابر گینه استوایی لحظات دشواری را تجربه کرد.

ورزش سه: اگرچه تیم ملی سنگال موفق شد در دیدار برابر گینه استوایی با یک گل به پیروزی برسد، اما این برتری در صورت دقت کردن سادیو مانه 2 برابر می شد و موقعیت فوق العاده ای که مهاجم گلزن لیورپول در مقابل دروازه خراب کرد باعث عکس العمل هواداران تیم ملی سنگال گشت.

هواداران سنگال بعد از خراب شدن این موقعیت هرگاه توپ به دست سادیو مانه می رسید وی را هو می کردند و همین اتفاق باعث شد این مهاجم 26 ساله در پایان بازی احساساتی شده و اشک های وی سرازیر شود.

اگرچه سادیو مانه در حال حاضر مهم ترین و مشهورترین بازیکن تیم ملی سنگال محسوب می شود، اما رفتار هواداران این تیم اخیرا با او به سردی گراییده و این بار اولی نیست که مانه مورد شماتت مردم کشورش قرار می گیرد.

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

اشک های ستاره سنگالی لیورپول




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اشک‌های ستاره سنگالی لیورپول»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..