تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات به مرحله دوم رفت

انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت به مرحله دوم رسیدبه گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، از ساعاتی پیش سامانه انتخابات الکترونیک اعضای هیات نظارت بر مطبوعات فعال شده و قرار بر این بود که تا ساعت ۱۹ عصر امروز این رأی‌گیری ادامه داشته باشد، اما با اعلام معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد اسلامی، به دلیل به حد نصاب نرسیدن آرای نامزدها، این انتخابات به مرحله دوم کشیده شد.

انتخابات نماینده مدیران مسئول تا ساعت ۱۹ تمدید شد

سید علاءالدین ظهوریان دبیر هیات نظارت بر مطبوعات در ابتدا با اعلام اینکه رأی گیری تا ساعت ۱۹ تمدید شده است، گفت: نظر به درخواست مدیران مسئول رسانه‌های استانی و بروز برخی اختلالات اینترنتی در برخی نقاط کشور، با تایید کمیته سه نفره ناظر بر هفدهمین دوره انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات، زمان رای‌گیری تا ساعت ۱۹ تمدید خواهد شد.

بازدید رئیس مرکز روابط‌عمومی وزارت ارشاد از ستاد انتخابات نماینده مدیران مسئول

اما دقایقی پس از این خبر، همایون امیرزاده مدیر روابط عمومی وزارت ارشاد اسلامی، ضمن بازدید از روند برگزاری هفدهمین انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیئت نظارت بر مطبوعات با اشاره به میزان مشارکت بالای مدیران رسانه‌ها بیان کرد: برگزاری الکترونیک انتخابات و حذف بعد مسافت، مشارکت بالای مدیران رسانه‌ها در این دوره از انتخابات را رقم می‌زند.

انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت به مرحله دوم رفت

 پس از آن سید علاءالدین ظهوریان دبیر این هیات با اعلام اینکه هفدهمین دوره انتخاب نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات ساعت ۲۰ به پایان رسید، گفت: با مشارکت ۱۷۱۳ نفر از مدیران مسئول واجد شرایط، نصاب مشارکت بالای ۵۰ درصدی در برگزاری انتخابات در مرحله نخست بدست آمد.

وی افزود: با توجه به صراحت آیین نامه اجرایی انتخابات، منتخب مدیران مسئول نیز بایستی اکثریت مطلق آرا را کسب نماید که این نصاب، با اندکی فاصله به دست نیامد.

ظهوریان افزود: بر همین اساس و مطابق تبصره یک ماده ۳۳ آیین نامه اجرایی قانون مطبوعات، انتخابات دو هفته بعد در تاریخ یکشنبه ۱۱ آذرماه برگزار می‌شود.

دبیر هیات نظارت بر مطبوعات ضمن تقدیر از خبرنگاران و مدیران رسانه‌ها برای حضور مناسب در انتخابات، از نمایندگان سازمان بازرسی کل کشور، پلیس فتا و مرکز ماهر وزارت ارتباطات که در طول برگزاری انتخابات، حضور فعال و موثری داشتند، قدردانی کرد.

گفتنی است؛ هفدهمین دوره انتخاب نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات ۲۷ آبان از ساعت ۱۰ صبح آغاز و با تایید کمیته سه نفره ناظر بر انتخابات متشکل از نمایندگان سه قوه، دوبار تمدید و در ساعت ۲۰ به پایان رسید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات به مرحله دوم رفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..