تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آگهی فوت؛ تقدیم به کریستیانو رونالدو! / عکس

به گزارش "ورزش سه"، خانواده یکی از هواداران متوفی یوونتوس در آگهی ترحیم وی نیز عشق و علاقه متوفی به کریستیانو رونالدو را پنهان نکرده اند، درخواستی غیرمعمول در مورد مراسم خاکسپاری خود داشته تا نشان دهد او چه علاقه ای به ستاره پرتغالی داشته است.

ماریو استفانینی 77 ساله معروف به ال دورو روز پنجشنبه درگذشت و مراسم تدفین وی در روز شنبه بعد از ظهر برگزار شد اما جمله ای جالب در آگهی ترحیم او دیده می شد: "به جای ارسال گل، لطفا گل های کریستیانو رونالدو را برایم ارسال کنید. "

طبق روش و سنت مرسوم در ایتالیا، یک پوستر در مورد ترحیم ال دورو چاپ شده و در شهر فورناسی دی بارگا، در نزدیکی لوکا پخش شده تا از این طریق مرگ وی را به آشنایانش اعلام کنند.

در این آگهی آمده است: "ماریو استفانینی مشهور به ال دورو در سن 77 سالگی فوت کرده و فرزندان و خانواده اش این خبر ناراحت کننده را اعلام می کنند. مراسم تدفین روز شنبه در گورستان لوپیا برگزار خواهد شد. به جای گل، لطفا گل های CR7 را ارسال کنید. "

البته علیرغم علاقه شدید این هوادار به ستاره پرتغالی یوونتوس، موسسات خیریه قصد دارند به جای ارسال گل مبالغی را صرف امور خیریه کنند.

43 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آگهی فوت؛ تقدیم به کریستیانو رونالدو! / عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..