تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عمل غیراخلاقی زن جوان با یک پیرزن در فروشگاه!/راز‌هایی از حضرت «عزرائیل» و جان دادن مؤمن/سرانجام تلخ خودنمایی جوان هندوستانی با مار سمی!

عمل غیراخلاقی زن جوان با یک پیرزن در فروشگاه!/راز‌هایی از حضرت «عزرائیل» و جان دادن مؤمن/سرانجام تلخ خودنمایی جوان هندوستانی با مار سمی!به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر امروز موفق به رصد اخبار سرویس فضای مجازی در حوزه های فناوری، دانلود، اخبار داغ، سیاسیون و هنرمندان و ورزشکاران در فضای مجازی نشده اید، در ادامه لینک 10 خبر پربازدید از نگاه کاربران را برای شما به نمایش گذاشته ایم.

عمل غیراخلاقی زن جوان با یک پیرزن در فروشگاه! +فیلم
عمل غیراخلاقی یک زن جوان در یکی از فروشگاه های انگلیس سوژه رسانه ها شد.

راز‌هایی از حضرت «عزرائیل» و جان دادن مؤمن/ ماموریت کارمندان فرشته مرگ چیست؟ +فیلم
جان انسان امانتی نزد اوست که سر روز، ساعت، دقیقه و ثانیه مقرر باید آن را به خالق خود بازگرداند و این موضوع حاوی رازهای بسیاری است.

سرانجام تلخ خودنمایی جوان هندوستانی با مار سمی! +فیلم
یک جوان هندوستانی که در مقابل دوستانش در حال خودنمایی با یک مار سمی بود در اثر حمله مرگبار مار جانش را از دست داد.

تصاویر قطعه قطعه کردن خاشقجی متعلق به یک سریال فرانسوی است! +فیلم
روز گذشته تصاویری از عملیات تکه تکه کردن خاشقجی در فضای مجازی منتشر شد؛ اما امروز مشخص شد این تصاویر مربوط به سریالی فرانسوی بوده است.

آموزش گام به گام مایکروسافت ورد (Microsoft Word) / قسمت ششم
آموزش جامع نرم‌افزار مایکروسافت ورد در باشگاه خبرنگاران جوان ارائه شده است؛ برای آشنایی کامل با این برنامه کاربردی با ما همراه باشید.

غیر از سروش و گپ سایر پیام‌رسان‌ها از گردونه حمایت حذف می‌شوند/ به ابعاد غیرفنی حمایت از پیام‌رسان‌ها توجه نشده است/ شُل شدن فیلترینگ تکذیب می‌شود
حمید فتاحی معاون وزیر ارتباطات اعلام کرد بر اساس تصمیم مرکز ملی فضای مجازی، همه پیام‌رسان‌های داخلی غیر از سروش و گپ از گردونه حمایت حذف می‌شوند.

خانه کدام یک از بازیگران هالیوود در آتش کالیفرنیا سوخت؟ +تصاویر
در پی آتش‌سوزی گسترده در ایالت کالیفرنیا آمریکا، تاکنون صدها خانه ویران شده است که خانه برخی از ستاره‌های هالیوودی نیز جزو آنها بود.

اشتباه محاسباتی عجیب راننده اتوبوس حین عبور از تونل! +فیلم
اشتباه محاسباتی یک راننده اتوبوس پیش از عبور از زیر پل راه آهن و وارد شدن به تونل حادثه ساز شد.

دختری که با مدرک خود ازدواج کرد! +تصاویر
بعضی ها علاقه زیادی به تحصیلات دارند حتی تا جایی که تصمیم می گیرند تا آخر عمر به مدرک تحصیلیشان متعهد شوند.

نمایی از لاکچری‌ترین زندان جهان در ریاض +تصاویر
ریتز کارلتون از مهم‌ترین هتل‌های شهر ریاض است که به محل حصر شاهزاده‌ها و میلیاردرهای سعودی در برنامه دستگیری‌های ضدفساد تبدیل شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عمل غیراخلاقی زن جوان با یک پیرزن در فروشگاه!/راز‌هایی از حضرت «عزرائیل» و جان دادن مؤمن/سرانجام تلخ خودنمایی جوان هندوستانی با مار سمی!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..