تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خروج یکجانبه آمریکا از برجام اشتباه بود/ تحریم ها بر علیه ایران ضد قوانین تجاری است/اروپا به دنبال ایجاد کانال ارتباط مالی با ایران است

خروج یکجانبه آمریکا از برجام اشتباه بود/ تحریم ها بر علیه ایران ضد قوانین تجاری استمعاون سفیر و وزیر مختار سفارت آلمان گفت: ما نیز خروج یکجانبه آمریکا از برجام را اشتباه و خطای رئیس جمهور این کشور و تیم او می دانیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، اولیور اشناکنبرگ معاون سفیر و وزیر مختار سفارت آلمان در جمهوری اسلامی ایران بعد از ظهر یکشنبه در دیدار با استاندار هرمزگان با بیان اینکه ایران و آلمان قرن ها مراودات نزدیکی با یکدیگر داشته اند، اظهار داشت:ز و از دید ما تحریم های ثانویه ای که از سوی آمریکا بر علیه ایران وضع شده، ضد قوانین تجاری است.

وی ادامه داد: ما دوست داریم که تجارت خود با ایران را ادامه دهیم و در این راستا و هم برای اینکه مستقل بودن خود از آمریکا را نشان دهیم، اروپا بر روی ایجاد کانال ارتباط مالی با ایران متمرکز شده است تا آمریکا نتواند در آن خللی ایجاد کند.

وزیر مختار سفارت آلمان در جمهوری اسلامی ایران افزود: ایجاد کانال ارتباط مالی، موضوعی فراتر از ایران است چون در این میان بحث مستقل بودن اروپا مطرح است، هرچند در وهله اول نمی توان از این کانال انتظار معجزه داشت.

اشناکنبرگ تصریح کرد: این کانال، ساز و کار مالی برای شرکت هایی ایجاد می کند که بازار بزرگی در آمریکا ندارند و در این کشور خیلی فعال نیستند تا تحت تاثیر تحریم های آمریکار قرار نگیرند.

وی گفت: یکی از حوزه هایی که تحریم های آمریکا بر روی آن بی اثر است، حوزه گردشگری است و شاهد هستیم که هرساله آلمانی های بسیاری به ایران سفر می کنند و می توان ارتباطات در این بخش را گسترش داد.

معاون سفیر آلمان در جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: همکاری در دو حوزه محیط زیست و مهاجرت نیز از دیگر ظرفیت ها در راستای گسترش روابط دو جانبه ایران و آلمان محسوب می شود.

اشناکنبرگ تاکید کرد: ما مصمم به توسعه همکاری ها با ایران هستیم و در این راستا استان هرمزگان زمینه های بسیاری دارد که آنها را به شرکت های آلمانی معرفی خواهیم کرد تا مراودات مناسبی میان دو کشور از طریق این استان شکل بگیرد.

انتهای پیام/ب

دیدار معاون سفیر و وزیر مختار سفارت آلمان با استاندار هرمزگان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خروج یکجانبه آمریکا از برجام اشتباه بود/ تحریم ها بر علیه ایران ضد قوانین تجاری است/اروپا به دنبال ایجاد کانال ارتباط مالی با ایران است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..