تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آزمون در میان ۱۲ جنگجوی برتر لیگ برتر روسیه

۷۹۸۳۲۷

۱۳ بازدید

سردار آزمون از سوی یک رسانه مطرح ورزشی روسیه در میان ۱۲ بازیکن برتر لیگ برتر این کشور از نظر جنگندگی قرار گرفت.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از خبرگزاری ورزشی چمپیونات روسیه، سردار آزمون، مهاجم تیم روبین‌کازان با کسب امتیاز 306 در رده ششم 12 بازیکن برتر لیگ برتر فوتبال روسیه از نظر هنرهای جنگندگی جای گرفت.

این رسانه روس در بخش مربوط به سردار آزمون نوشت: حتما در انتظار پیشرفت توانمندی‌های سردار آزمون نشسته‌اید. این مهاجم فصل جدید لیگ برتر روسیه را با به ثمر رساندن 2 گل در بازی با تیم کراسنودار آغاز کرد. پس از آن در 11 بازی زننده 2 گل برای تیم روبین‌کازان بود.

زمانی که این مهاجم تیم روبین‌کازان در گلزنی متوقف می‌شود به نظر می‌رسد گلزنی خواهد کرد. طبق آمارها او در 306 صحنه فردی فصل جاری لیگ برتر روسیه حضور یافت و ضریب موفقیتش 37 درصد است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آزمون در میان ۱۲ جنگجوی برتر لیگ برتر روسیه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..