تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انصاری فرد: همه از تیم ملی فوتبال ایران انتظار قهرمانی دارند

انصاری فرد: همه از ما انتظار قهرمانی دارند/قطری ها شرایط سفر به این کشور را برایمان فراهم کردندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کریم انصاری فرد مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان بعد از پایان آخرین تمرین تیم ملی کشورمان پیش از سفر به قطر در جمع خبرنگاران در مورد انتظاری که از تیم ملی در جام ملت‌های آسیا می‌رود گفت: ما تیم اول آسیا هستیم و همه از ما انتظار قهرمانی در جام ملت‌های آسیا را دارند. تلاش می‌کنیم وقتی که به عنوان تیم اول آسیا وارد این مسابقات می‌شویم اعتبار خود را حفظ کنیم.

انصاری فرد در مورد اینکه کشور قطر شرایط سفر تیم ملی را به آن کشور فراهم کرده است گفت: همه از شرایطی که کشورمان با آن درگیر است با خبریم و درک می‌کنیم، اما چرا باید اینگونه باشد که فدراسیون قطر سفر ما را به این کشور فراهم کند. هنوز آنقدر کوچک نشده ایم که یک کشور دیگر برای سفرمان بلیت بگیرد، هتل رزرو کند و ... کشور ما خیلی بزرگ‌تر از این حرف‌ها است و می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن در کل دنیا داشته باشد.

او در مورد بازی تدارکاتی با تیم فوتبال ونزوئلا گفت: ما در فیفا دی‌های قبلی ۲ بازی دوستانه را از دست داده ایم و این اولین اردویی است که در برگزار کرده ایم و می‌توانیم از فرصت بازی دوستانه مان استفاده کنیم. امیدوارم بازی مقابل ونزوئلا نتیجه‌ی خوبی برای تیم ما داشته باشد و بتوانیم از تجربه‌های این بازی در جام ملت‌های آسیا استفاده کنیم. وقتی در یک بازی تدارکاتی مقابل یک تیم قوی بازی کنیم و نتیجه خوبی بگیریم این اتفاق روی ذهن حریفانمان و تصویری که از ما دارند تاثیر می‌گذارد.

انصاری فرد در مورد تیم فوتبال ونزوئلا گفت: قبول داریم که اگر بازی‌های تدارکاتی مان بیشتر مشابه تیم‌هایی بود که با آن‌ها در دور گروهی جام ملت‌ها بازی داریم به نفعمان بود، اما همین که بازی دوستانه داریم خوشحال هستیم. ونزوئلا تیم خوبی است و لژیونر‌های زیادی در تیمشان حضور دارند که در کشور‌های اروپایی بازی می‌کنند.

انصاری فرد در مورد تعصب بازیکنان تیم ملی به پیراهن این تیم گفت: همه‌ی بازیکنان ملی پوش می‌دانند که پیراهن این تیم مقدس است و همه آن غیرت ایرانی بودن را در خودشان دارند و نیازی نیست که کسی در مورد این موضوع به ما نصیحت کند. ما شرایط را درک می‌کنیم و آرزویمان جنگیدن برای کشورمان است.

بیشتر بخوانید:تمرینات اختصاصی دو ملی پوش / شوخی بازیکنان با نامزد بهترین بازیکن سال آسیا بیرانوند نامزد بازیکن سال فوتبال آسیا شد+ عکس تیم ملی فوتبال امید وارد مسقط شد

انتهای پیام/

صحبت های انصاری فرد پیش از سفر به قطر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انصاری فرد: همه از تیم ملی فوتبال ایران انتظار قهرمانی دارند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..