تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ونگر: ۲۰ سال دیگر ربات‌ها مربیگری خواهند کرد

۷۹۸۳۲۶

۷۳ بازدید

آرسن ونگر، سرمربی سابق آرسنال از نقش منفی شبکه های اجتماعی در فوتبال ناراضی است.

ورزش سه: آرسن ونگر، سرمربی سابق آرسنال از نقش منفی شبکه های اجتماعی در فوتبال ناراضی است.

 ونگر که در پایان فصل گذشته به حضور 22 ساله خود روی نیمکت آرسنال پایان داد، فعلا در حال استراحت است اما قرار است از فصل بعد بار دیگر به دنیای مربیگری باز گردد. او در دوران استراحت، برخی مواقع به کارشناسی فوتبال برای رسانه ها می پردازد.

ونگر: ۲۰ سال دیگر ربات‌ها مربیگری خواهند کرد

ونگر از این هراس دارد که در آینده ای نه چندان دور، روسای باشگاه نقش بیشتری برای هواداران نسبت به مربی قائل شوند:« شما می توانید تصور کنید که در آینده، رئیسی بر سر کار بیاید که بگوید در نیمه دوم، هواداران از طریق شبکه های اجتماعی می توانند یک تعویض انجام دهند. این اتفاق خواهد افتاد.

البته به شخصه چنین چیزی را نخواهم پذیرفت چون یک مربی و انسان کلاسیک هستم اما در مسیر رسیدن به چنین چیزی قرار داریم. اگر قدرت شبکه های اجتماعی را تصور کنید، چیزی که به نظر بدتر می رسد، نظر اکثریت نیست بلکه این اقلیت افراطی هستند که قدرتی دیکتاتور گونه دارند.

چنین چیزی برایم قابل قبول نیست و به شیوه ای دیگر رشد یافته ام. می توانید تصور کنید که 20 سال دیگر، یک ربات روی نیمکت مربیگری بنشیند.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ونگر: ۲۰ سال دیگر ربات‌ها مربیگری خواهند کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..