تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دوویزیوسو فاتح گرندپری والنسیا شد

۷۹۸۳۲۵

۱۹۰ بازدید

آخرین مرحله از مسابقات موتوجی‌پی قهرمانی جهان با برتری موتورسوار ایتالیایی تیم دوکاتی پایان یافت.

خبرگزاری تسنیم: نوزدهمین و آخرین مرحله از مسابقات موتوجی‌پی قهرمانی جهان عصر امروز (یکشنبه) در پیست بارانی «ریکاردو تورمو» واقع در شهر والنسیا به میزبانی اسپانیایی‌ها برگزار شد که آندره‌آ دوویزیوسو ایتالیایی با ثبت زمان 24 دقیقه و 3.408 ثانیه زودتر از بقیه شرکت‌کنندگان از خط پایان گذشت و فاتح گرندپری والنسیا شد.

الکس رینس اسپانیایی از تیم سوزوکی اکسترا نیز با اختلاف 2.750 ثانیه نسبت به دوویزیوسو به عنوان دومی دست یافت و پل اسپارگارو اسپانیایی هم از تیم ردبول کِی‌تی‌ام با اختلاف 7.406 ثانیه نسبت به دوویزیوسو در جایگاه سوم به کار خود پایان داد.

در پایان فصل 2018 مسابقات موتوجی‌پی، مارکس اسپانیایی از تیم رپسول هوندا که پیش از این قهرمانی‌اش را مسجل کرده بود با 321 امتیاز صدرنشین است. دوویزیوسو ایتالیایی از تیم دوکاتی با 245 امتیاز و روسی ایتالیای از تیم مووی‌استار یاماها با 198 امتیاز هم به ترتیب رده‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دوویزیوسو فاتح گرندپری والنسیا شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..