تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۱۷ برنامه در هفته بسیج در بیجار برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از بیجار، سعید شعبانی در جلسه شورای اداری بیجار، با اشاره به اینکه حفظ وحدت از اهداف اصلی انقلاب است گفت: امروز نیازمندیم که وحدت کلمه را در تمامی بخش های انقلاب حفط نماییم.

وی تعدد قومیت ومذهب را فرصتی برای استان کردستان خواند و گفت: این ظرفیت در استان کردستان فرصتی خوب و برای دشمنان  تهدید تلقی می شود.

شعبانی افزود: ما باید از طرفیت تعدد اقوام ومذاهب در راه پیشبرد دستاوردهای انقلاب استفاده نماییم.

فرمانده سپاه بیجار اضافه کرد: راهبرد اصلی دشمن جهت اسیب رساندن به انقلاب اسلامی از بین بردن وحدت کلمه در جامعه است.

شعبانی با اشاره به اینکه اکنون کشور در مرحله جنگ تمام عیار اقتصادی قرار دارد گفت: امروز باید وحدت کلمه بصورت کامل برای احاد مردم تشریح شود تا با انسجام و وحدت بتوان از این گردنه سخت عبور کرد.

شعبانی از برگزاری برنامه هایی در سطح پایگاها، روستاها، حوزه ها و بیجار خبر داد و گفت: همزمان با هفته بسیج ۱۱۷ برنامه برگزار خواهد شد که از این تعدا۲۰ برنامه با عنوان برنامه شاخص برگزیده شده است.

وی در پایان  اظهار داشت: همزمان با هفته بسیج پایگاه پیرتاج و پایگاه معدنی صبانور افتتاح خواهد شد.

۴۶




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۱۷ برنامه در هفته بسیج در بیجار برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..