تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیرانوند، نخستین دروازه‌بان تاریخ که نامزد مرد سال آسیا شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نام علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس در بین سه نامزد نهایی برترین بازیکن سال آسیا دیده می‌شود. برای اولین بار در تاریخ آسیا نام یک دروازه‌بان بین سه نامزد نهایی برترین بازیکن سال دیده می‌شود.

این جایزه از سال ۱۹۹۴ (تاریخ ایجاد جایزه مرد سال آسیا توسط AFC) به برترین بازیکن سال اهدا شده و تاکنون هیچ دروازه‌بانی در بین سه نامزد نهایی حضور نداشته است. از سال ۱۹۸۴ تا ۹۴ هم جایزه‌ای به عنوان بهترین بازیکن سال اهدا می‌شد که در آن سال‌ها هم هیچ دروازه‌بانی در جمع سه نامزد نهایی قرار نگرفت.

256 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیرانوند، نخستین دروازه‌بان تاریخ که نامزد مرد سال آسیا شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..