تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهاجمان خارجی همچنان غایب تمرینات تراکتور!

۷۹۸۲۹۷

۳۸ بازدید

مهاجمان خارجی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در تمرین امروز این تیم هم غایب بودند تا دوری آنها از تمرینات به یک هفته برسد.

خبرگزاری فارس: تراکتورسازی از سه شنبه هفته گذشته بعد از 4 روز تعطیلی تمرینات خود را آغاز کرد. آنتونی استوکس و لی اروین دو مهاجم خارجی این تیم بعد از ترک ایران هنوز به تبریز بازنگشتند.

در حالی که تراکتورسازی در این مدت 6 روز تمرین کرده این بازیکنان همچنان غایب هستند.

با توجه به تعطیلی تمرین فردا تراکتورسازی و استارت مجدد کار برای بازی با پرسپولیس از روز سه شنبه دوری این بازیکنان یک هفته‌ای خواهد شد.

باید منتظر ماند و دید این دو بازیکن خارجی چه زمانی به ایران باز می‌گردند مسئله‌ای که هنوز مسئولان باشگاه تراکتورسازی واکنشی نسبت به آن نداشتند.

پیش از این هم استوکس سابقه بازگشت دیرهنگام به تمرینات تراکتورسازی را در کارنامه داشت.

این اتفاقات در شرایطی رقم می‌خورد که تراکتورسازی روز 4 آذر یک بازی مهم در لیگ برتر مقابل پرسپولیس دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهاجمان خارجی همچنان غایب تمرینات تراکتور!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..