تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پایان مأموریت بسیجی نسل چهارم انقلاب، شهادت است +تصاویر

کاربران فضای مجازی با هشتگ #شهید_اژدری نوشتند؛

پایان مأموریت بسیجی نسل چهارم انقلاب شهادت است+تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ همزمان با روز تشییع بسیجی جهادگر امیرمحمد اژدری، کاربران فضای مجازی با راه‌اندازی هشتگ‌های #شهید_اژدری و #جهادگر_آسمانی، عروج شهادت‌گونه این جوان نسل چهارم انقلاب را تبریک و تسلیت گفتند. کاربران توئیتر با انتشار تصاویری از امیر اژدری و مراسم تشییع او متن‌های دلنشین و حسرت‌باری را در فراقش نوشتند. همچنین یکی از کاربران از زبان این جهادگر نوشت: «اول و آخر می‌خواهم جهاد نسل چهارم انقلاب در پیشرفت ایران اسلامی را ثبت و به آینده‌گان معرفی کنم.» 

بسیجی جهادگر امیرمحمد اژدری جوان ۲۵ ساله‌ای بود که در گروه‌های جهادی فعالیت گسترده‌ای داشت به طوری که بیش از هفت سال به جهاد در مناطق محروم کشور مشغول بود. او همچنین مسئولیت گروه پزشکی و درمانی امام رضا (ع)، مسئولیت گروه عمرانی امام رضا (ع) و عضو شورای مرکزی قرارگاه امام رضا (ع) را بر عهده داشت. امیر اژدری در اکثر استان‌های کشور از جمله لرستان، خوزستان، خراسان، کرمانشاه، ایلام و ... سابقه انجام فعالیت‌های جهادی داشت.

گفتنی است؛ امیر محمد اژدری از جهادگران و عضو شورای مرکزی قرارگاه امام رضا (ع)، در حین انجام ماموریت جهادی طی حادثه‌ای در روز جمعه 25 آبان‌ماه به ملکوت اعلی پیوست و پیکر او صبح امروز از حسینیه جماران به سمت امامزاده اسماعیل (ع) تشییع شد.

در ادامه می‌توانید نمونه‌ای از آنچه را که کاربران فضای مجازی با این دو هشتگ به اشتراک گذاشتند ببینید:

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پایان مأموریت بسیجی نسل چهارم انقلاب، شهادت است +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..