تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محسن هاشمی: به تأیید صلاحیت حناچی خوشبین هستیم/ در انتظار پاسخ وزارت کشور درباره شهردار جدید تهران

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، محسن هاشمی رفسنجانی در پایان صدودومین جلسه شورای شهر تهران که عصر امروز با موضوع انتخاب سرپرست برای شهرداری تهران برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همان‌طور که اعلام شد آقای افشانی در جلسه هم‌اندیشی صبح امروز شرکت کردند و بحث‌هایی در خصوص قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان مطرح شد.

وی افزود: پس از جلسه هم‌اندیشی امروز آقای افشانی جلسه‌ای مبنی بر انتخاب سرپرست برای شهرداری تهران مطرح کردند و با توجه به این درخواست مسئولیت این موضوع به شورای شهر تهران داده شد.

رئیس شورای شهر تهران گفت: بنده نیز در تماسی که صبح امروز با وزارت کشور داشتم این موضوع را مطرح کردم و در نهایت تصمیم گرفته شد برای شهرداری تهران سرپرست انتخاب شود.

وی گفت: بر همین اساس به‌پیشنهاد اعضای شورای شهر تهران پیروز حناچی با کسب 17 رأی از 20 رأی به‌عنوان سرپرست شهرداری تهران انتخاب شد.

رئیس شورای شهر تهران گفت: یکی از معیارهای انتخاب سرپرست شهرداری این بوده که سرپرست یکی از کارکنان شهرداری باشد و در واقع سابقه حضور در شهرداری را داشته باشد و بر همین اساس پیشنهاداتی از سوی اعضای شورا برای سرپرستی مطرح شد که می‌توان به آقایان پورسیدآقایی، معذی و خانم اشرفی اشاره کرد.

وی گفت: تصمیم اعضای شورای شهر تهران مبنی بر انتخاب حناچی به‌عنوان سرپرست شهرداری تهران این بود که تغییرات کمتری را در مدیریت شهری داشته باشیم و بر همین اساس حناچی را به‌عنوان سرپرست انتخاب کردم تا وی نیز در آینده با صدور حکمش از سوی وزارت کشور به‌عنوان شهردار فعالیت خود را در پایتخت آغاز کند.

هاشمی گفت: بر اساس قانون سرپرست می‌تواند تا سه ماه فعالیت خود را در شهرداری انجام دهد.

وی گفت: پس از انتخاب حناچی به‌عنوان شهردار تهران بنده نامه وی را به وزارت کشور ارسال کردم که بر اساس قانون وزارت کشور 10 روز فرصت دارد حکم وی را صادر کند که با گذشت 5 روز از این نامه امیدواریم تا اوایل آذرماه حکم وی صادر شود.

وی در پاسخ به این پرسش که "آیا اطلاعی از فرآیند صلاحیت حناچی به‌عنوان شهردار تهران دارید یا خیر؟" گفت: ما در این زمینه اطلاعاتی نداریم و قاعدتاً اطلاعات خبرنگاران نسبت به این موضوع بیشتر است.

وی گفت: البته ما خانواده خوشبینی هستیم و امیدواریم هرچه زودتر حکم حناچی به‌عنوان شهردار تهران صادر شود.

وی در خصوص فعالیت‌های صورت‌گرفته از سوی افشانی در شهرداری تهران گفت: من حیث المجموع افشانی عملکرد خوبی را در این مدت در شهرداری داشته است.

رئیس شورای شهر تهران بیان کرد: افتتاح بخشی از پروژه خط 7، ادامه اتوبان صیاد، افتتاح روگذر و زیرگذر، افتتاح بازیافت نخاله و افتتاح چندین خط در 6ماهه گذشته از جمله اقداماتی بوده که توسط افشانی انجام شده است.

وی گفت: اما با تمام شرایط ما با توجه به اجرای قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان از ادامه همکاری با آقای افشانی محروم شدیم.

وی در پایان تصریح کرد: امیدواریم که با یک جلسه‌ای که با حضور مدیران شهرداری انجام خواهد گرفت از آقای افشانی تجلیل شود.

انتهای پیام/*




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محسن هاشمی: به تأیید صلاحیت حناچی خوشبین هستیم/ در انتظار پاسخ وزارت کشور درباره شهردار جدید تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..