تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توصیه اعضای کمیته هواشناسی دریایی به فعالین محیط زیست و شیلات

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان ،براساس مصوبه نشست کمیته هواشناسی دریایی استان گلستان که امروز با حضور کارشناسان فرمانداری، هواشناسی دریایی گلستان، شیلات، محیط زیست، دریابانی بندرترکمن در محل اداره هواشناسی دریایی بندرترکمن تشکیل و با توجه به پیش بینی جوی و دریایی توصیه‌های فنی اعلام شد.


امروز، آسمان استان نیمه ابری و در اوقات شب همراه با بارش پراکنده و در اواخر وقت وزش نسبتا  شدید باد و مه آلود را شاهد خواهیم بود.


باتوجه به مواج بودن دریا تا اواخر وقت امشب، تا اواسط فردا فعالیت و ماموریت یگان حفاظت محیط زیست و محیط بانان و کارشناسان پایش با احتیاط و تمهیدات مناسب انجام شود.

و با توجه به پیش بینی هواشناسی دریایی به سبب وزش نسبتا شدید باد از اواخر وقت امشب تا اواسط فردا، دریا مواج خواهد بود و در این مدت شرکت‌های پره از فعالیت خودداری کرده و از بعد از ظهر دوشنبه با رعایت نکات ایمنی صیادان به فعالیت صیادی خود ادامه دهند.

و همچنین پایگاه دریابانی شناور‌ها نکات ایمنی و امنیتی دریانوردی را رعایت کنند و شناور‌های کوچک از رفتن به دریا خودداری کنند.


انتهای پیام/م

اعضای کمیته هواشناسی دریایی به فعالین محیط زیست و شیلات توصیه هایی ارائه کردند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توصیه اعضای کمیته هواشناسی دریایی به فعالین محیط زیست و شیلات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..