تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور مسئولین شهر‌های گنبدکاووس و اینچه برون در مرکز سامد

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، سید خالق سجادی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و بازرسی استانداری گلستان گفت: کریمی فرماندار شهرستان گنبد، طعنه شهردار گنبدکاووس به همراه حیدرپور شهردار اینچه برون برای پاسخگویی به سوالات شهروندان به صورت ارتباط تلفنی در مرکز سامد استان حاضر می‌شوند.

سجادی ادامه داد: مسئولین این شهر‌ها سه شنبه۲۹ آبان ماه ساعت ۹ صبح تا ساعت ۱۲ این روز در مرکز سامد حاضر می‌شوند.

وی گفت: شهروندان برای بیان مسائل و مشکلات و ارتباط با فرماندار و شهردار گنبدکاووس پس از شماره گیری تلفن ۱۱۱ کد ۲ را انتخاب کنند.

وی ادامه داد: شهروندان برای ارتباط با شهردار اینچه برون در این مرکز می‌توانند پس از شماره گیری تلفن ۱۱۱ کد ۳ را انتخاب کنند.

انتهای پیام /ع

مسئولین درمرکزسامد حاضرمی شوند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور مسئولین شهر‌های گنبدکاووس و اینچه برون در مرکز سامد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..