تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تلاش برای جلوگیری از بازگشت دوباره زندانیان به زندان/ ایجاد فرصت های شغلی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان ، هادی هاشمیان رئیس کل دادگستری گلستان در جلسه‌ای که با حضور اعضای بنیاد تعاون زندانیان کشور در دفتر رئیس کل دادگستری گلستان برگزار شد گفت: آمار نشان می‌دهد، مددجویانی که پس از آزادی، مشغول به کار شده اند دوباره به زندان باز نمی‌گردند.


وی افزود: برچسب زندان، پیدا کردن کار برای افراد را سخت می‌کند و به همین منظور به دنبال استفاده از ظرفیت خیرین برای اشتغال این افراد هستیم.


هاشمیان گفت:: در قالب ستاد اقتصاد مقاومتی از شهرک‌های صنعتی و واحد‌های تولیدی زیادی در استان سرکشی می‌کنیم و در همین سرکشی‌ها به دنبال رایزنی با مسئولان این واحد‌ها برای به کارگیری زندانیان در کارگاه‌های تولید هستیم.


وی افزود: جنگل کاری و فضای سبز شهرداری‌ها یکی از بستر‌های مناسب برای اشتغال و به کارگیری زندانیان است.


این مقام ارشد قضایی استان با اشاره به پیشتازی گلستان در صدور آرای جایگزین حبس گفت: با استقبال مردم استان، قضات گلستانی در سال‌های اخیر با شجاعت بیشتری، آرای جایگزین حبس برای افرادی که جرایم کوچک مرتکب شده اند و سابقه کیفری ندارند، صادر می‌کنند که بخشی از این آرا، مربوط به خدمات عمومی رایگان مانند درختکاری است.


رحیم مطهر نژاد رئیس بیناد تعاون زندانیان کشور هم در این جلسه گفت: خوشبختانه رویکرد خوبی در کشور برای اشتغال زندانیان شکل گرفته به طوری که در برخی استان‌ها، دستگاه‌های اجرایی به زندانیان اعتماد می‌کنند و انجام برخی کار‌های خود را به زندانیان می‌سپارند.

انتهای پیام/م

فرصت های شغلی برای مددجویان زندان ایجاد می شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تلاش برای جلوگیری از بازگشت دوباره زندانیان به زندان/ ایجاد فرصت های شغلی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..