تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موضوع حقوق بشر يک موضوع هويتی و راهبردی و حيثيتی برای غرب است

مسول امور بین‌الملل و ارتباطات حوزه‌های علمیه کشور:

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،حجت‌الاسلام دکتر سیدمفید حسینی‌کوهساری پیش از ظهر امروز در چهارمین نشست تخصصی حقوق بشر آمریکایی از منظر رهبر معظم انقلاب که از طرف سازمان جوانان حقوق بشر و با همکاری ویژه نماینده ولی فقیه در استان کردستان و دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله العالی) در مجتمع فجر سنندج در حال برگزارى است، اظهار کرد: اگر دویست سال اخیر را در چند کلمه خلاصه کنیم به این مهم پی خواهیم برد که تقریبا همه کشورهای دنیا زیر هیمنه و نظام سلطه دو بلوک شرق و غرب بودند.

وی افزود: اگرچه امروز بلوک غرب با بحران های مختلف سیاسی اقتصادی و فرهنگی مواجه است اما بحران حقوق بشر مهمترین بحرانی آنان است.

حسینی‌کوهساری اظهار داشت: نظام لیبرال دموکراسی غرب بر حقوق بشر واقع شده و بسیاری از مؤلفه‌هایی که دنیا بر آن حرکت می کند بر محور حقوق بشر است.

وی افزود: بسیاری از جنگ‌هایی که صورت گرفته در یک قرن اخیر با دلیل نقض حقوق بشر بوده و بسیاری از هجمه ها علیه جهان اسلام نیز از همین وادی بوده است.

کوهساری خاطرنشان کرد: اگر در این حوزه دیدگاه تهاجمی داشته باشیم می توانیم تدارکات یکصدساله غربی ها علیه اسلام و مسلمین را خنثی نماییم.

وی افزود: موضوع حقوق بشر یک موضوع هویتی و راهبردی و حیثیتی برای غرب است و اگر نگاهی به جنایات غربی‌ها در این عرصه بیاندازیم به این نتیجه خواهیم رسید.

حسینی کوهساری اظهار داشت: جنگ جهانی دوم خونبارترین حادثه جامعه بشری است و بیش از 500 میلیون نفر از جهانیان قربانی این جنگ شدند.

وی افزود: آمریکا بزرگترین تولید سلاح جهان و صنعت تسلیحات نظامی پیشروترین صنعت در این کشور است و جنایت‌هایی که آمریکا علیه سیاه پوستان و بومیان انجام داده است یک وادی جداگانه است.

مسول امور بین‌الملل و ارتباطات حوزه‌های علمیه کشور در بخشی دیگر از سخنان خود اظهار داشت: در عرصه بین‌المللی آمریکا بیش از ١٠٠ جنگ را به راه انداخته است و جنایات این رژیم غاصب همچنان تداوم دارد.

حسینی خاطرنشان کرد: وظیفه ما این است که دو پیچ تاریخی که دنیا قرار گرفته است و مقام معظم رهبری به مناسبات تمدنی بشریت در این پیچ تاریخی اشاره کرده‌اند که اسلام و قرآن ما می‌تواند تأمین‌کننده نیازهای تمدن نوین بشری باشد.

وی افزود: مطالبات بشر امروز با مطالبات پنجاه سال قبل متفاوت است و آیین مترقی اسلام با جمع‌بندی عقلانیت و عاطفه و همگرایی فرد و جامعه و تجمیع آرمان‌گرایی و واقع‌گرایی حمایت می‌کند.

حسینی اظهار داشت: آین اسلام، مقام عمل و نظر را جمع می‌کند، تجمیع‌کننده عدالت، پیشرفت و حقانیت است و بین سنت‌ها و تجدد تجمیع را مدنظر قرار می‌دهد و بین دنیای درون و برون‌انسانی ارتباطی منطقی برقرار می‌کند.

وی افزود: اگر ما بتوانیم اسلامی را با این ویژگی‌های تمدنی دنبال کنیم آینده از آن مسلمانان خواهد بود و روز به روز شاهد افول استکبار جهانی و افشاشدن حقوق بشر آمریکایی خواهیم بود.

انتهای پیام/م

منبع:فارس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موضوع حقوق بشر يک موضوع هويتی و راهبردی و حيثيتی برای غرب است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..