تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایجاد معبر پاییزی در بوستان های منتخب شهری قم

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم عنوان کرد؛

به گزارشگروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از قم،پیام جوادیان مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به فرا رسیدن فصل برگ ریزان پاییزی و لزوم ایجاد تمهیدات لازم جهت ایجاد خلاقیت در راستای زیباسازی و خاطره انگیز کردن بوستان‌های شهری برای شهروندان گفت: در این راستا وجود برگ‌های پاییزی در فضاهای شهری علاوه بر ایجاد طیفی وسیع از رنگ‌ها که به عنوان جلوه‌های بصری در بوستان‌ها محسوب می‌شوند، از نظر شنیداری نیز، با تولید صداهای ملموس تداعی گر زیبایی‌های پاییزی برای شهروندان هستند که شهرداری برنامه‌هایی را برای حفظ این فضاها در پاییز دارد.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی و طرح عملیات اجرایی این فضاسازی و عدم جمع آوری و انتقال برگ درختان خزان‌دار و رها سازی آن در عرصه فضای سبز در تعدادی از بوستان‌های شاخص مناطق عنوان کرد: البته این امکان ضمن اینکه در برخی بوستان‌های شاخص اجرا می‌شود جدا از عملیات نظافت و جمع آوری پسماندها است که به صورت مستمر در این بوستان‌ها انجام می‌شود.

وی گفت: به مناطق شهرداری تاکید شده که در راستای بهره مندی از زیبایی‌های فصل پاییز برنامه ریزی لازم برای ایجاد معبر پاییزی در تعدادی از بوستان‌های سطح شهر انجام شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم افزود: در این راستا در منطقه یک بوستان مهدی(عج) و کودک، در منطقه دو بوستان امام رضا(ع) و صبا، در منطقه سه بوستان شهید بنیادی، در منطقه چهار بوستان علوی، در منطقه پنج بوستان ولیعصر(عج) و بصیرت، در منطقه 6 بوستان زنگارکی و نرگس در منطقه هفت بوستان صدر و در منطقه هشت بوستان انقلاب اسلامی و پردیس برای این فضاسازی انتخاب شده‌اند.

جوادیان خاطرنشان کرد: سال گذشته نیز برگ‌های پاییزی در چند پارک جمع آوری نشد و این امر مورد استقبال چشمگیر شهروندان قرار گرفت.

انتهای پیام/ح

ایجاد و حفظ فضاسازی برگ‌ریزان پاییزی در بوستان‌های منتخب شهر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایجاد معبر پاییزی در بوستان های منتخب شهری قم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..