تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدیری که شعارهای پوپولیستی می‌دهد، به وظایف ذاتی خود درست عمل کند

ساعت: 14:23 منتشر شده در مورخ: 1397/08/27 شناسه خبر: 1429435

انتقاد نایب رئیس شورای شهر از مدیرکل میراث فرهنگی قزوین:

نایب رئیس شورای شهر قزوین گفت: دولتخانه صفوی قزوین به عنوان یکی از آثار تاریخی نفیس شهر به بازار روز تبدیل شده و وضعیت نامناسبی دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ مهدی عبدالرزاقی، صبح امروز  در صحن علنی شورا اظهار کرد: مدیرکل سازمان میراث فرهنگی قزوین با شعارهای پوپولیستی و عوامفریبانه سعی در تخریب مجموعه مدیریت شهری دارد. 


وی افزود: وی به جای اینکه به وظایف ذاتی خود درست عمل کند، در حوزه وظایف مدیریت شهری ورود پیدا می‌کند. 

این عضو شورای شهر قزوین ضمن ابراز تاسف از تخریب برخی بناهای تاریخی ثبت شده قزوین از جمله گراند هتل، یادآور شد: دولتخانه صفوی قزوین به عنوان یکی از آثار تاریخی نفیس شهر به بازار روز تبدیل شده و وضعیت نامناسبی دارد. 

وی ابراز کرد: اداره کل میراث فرهنگی در این مجموعه ارزشمند اقدام به ساخت و ساز غیرقانونی کرده است؛ استاندار محترم موضوع را مورد بررسی قرار داده و طی نامه ای محرمانه موضوع را به اطلاع رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور رسانده است. 

نایب رییس شورای اسلامی شهر قزوین خطاب به رییس سازمان میراث فرهنگی کشور گفت: آقای مونسان! کجائید که در دولتخانه صفوی قزوین ساخت و ساز غیرقانونی کرده و کاسبی راه انداخته اند!

وی ادامه داد: وضعیت ایجاد شده در محله بلاغی و احداث پل امام رضا(ع) هم ناشی از تصمیمات این افراد بوده است. 

این عضو شورای اسلامی شهر قزوین عنوان کرد: با عملکرد نامناسب مدیریت میراث فرهنگی اما همین افراد، به مدیران شهری و اعضای شورای اسلامی شهر قزوین که با رای ١٦٠هزار نفر از شهروندان وارد پارلمان محلی شده اند تهمت و افترا می‌زنند. 

وی بیان کرد: از دادستان تقاضا می‌کنم با افرادی که اعضای شورای شهر و مدیران را مورد تهمت قرار داده اند، برخورد کنند و ازسوی دیگر اگر واقعا اعضای شورا دلالی زمین می‌کنند و تصمیمات مدیریت شهری در بنگاه‌های معاملات املاک گرفته می‌شود نیز برخورد کنند. 

این مسئول خطاب به مدیرکل میراث فرهنگی قزوین بیان کرد: آقای مدیرکل، نام افرادی که تخلف کرده اند را اعلام کنید، چراکه ما با هیچ فردی عهد اخوت نبسته ایم و با هر کسی که تخلف و زمین خواری می‌کند باید برخورد شود.

عبدالرزاقی در پایان گفت: به جای رفتارهای عوامفریبانه به فکر بناهای تاریخی قزوین باشید که در حال فروپاشی است.

گفتنی است؛ محمدعلی حضرتی اخیرا در نشست خبری «گفتگوی رسانه‌ها درباره طرح مصوب شورای‌عالی معماری و شهرسازی کشور برای ساماندهی بافت تاریخی محله بلاغی» انتقادی از مدیریت شهری داشته است.
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدیری که شعارهای پوپولیستی می‌دهد، به وظایف ذاتی خود درست عمل کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..